  • 1. Data: 2007-09-02 07:59:50
    Temat: płatności elektroniczne z pliku .pli
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl>

    Witam,
    Ostatnio zastanawiam się nad usprawnieniem płatności w firmie - codziennie
    kilkanaście faktur, różne terminy płatności, kilku dostawców (stałych). Mam
    w programie kolejkę wg terminu płatności, mogę wystawiać polecenia przelewu
    dla zaznaczonych faktur i zapisac je potem jako 'paczkę przelewów
    elektronicznych' - wybrałem właściwy bank - w opcjach programu jest BRE, i
    zapisuję tą paczkę we wskazanym miejscu w pliku z rozszerzeniem .pli Teraz
    pytanie - jaki program może mi pobrać automatycznie tą paczkę, 'wstawić' w
    kolejkę przelewów na moje konto w Multibanku? Dzwoniłem do multilinii - 'nie
    mają'. A wy coś polecicie?

    Adam

  • 2. Data: 2007-09-02 09:09:51
    Temat: Re: płatności elektroniczne z pliku .pli
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam pisze:
> [...]
    > kolejkę przelewów na moje konto w Multibanku? Dzwoniłem do multilinii - 'nie

    To chodzi o BRE Bank (korporacyjny) - nie zadziala w mBanku i
    MultiBanku. Niestety. W takim przypadku trzeba wybrac inny bank z opcja
    importu przelewow.

  • 3. Data: 2007-09-02 09:23:20
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Sep 2007 09:59:50 +0200, "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >kolejkę przelewów na moje konto w Multibanku? Dzwoniłem do multilinii - 'nie

    Trzeba mieć konto "biznesowe", które obsługuje takie funkcje. Czyli nie w
    Multibanku, a w "dużym" BRE czy też innym banku obsługującym systemy bankowości
    elektronicznej (Multicash, Videotel, itp.).

  • 4. Data: 2007-09-02 09:56:27
    Od: e...@g...com

    On 2 Wrz, 09:59, "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl> wrote:
> [...]
    > kolejkę przelewów na moje konto w Multibanku? Dzwoniłem do multilinii - 'nie

    Rozumiem, że plik masz w formacie Elixir 0, w takiej sytuacji polecam
    Sez@m Biznes w BPH

    pozdr.
    elx

  • 5. Data: 2007-09-02 17:35:19
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl>

    Dziękuję wszystkim za wyczerpujące odpowiedzi.

    Adam