  • 1. Data: 2010-08-20 10:20:42
    Temat: konto dla sp. z o.o.
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Szukam dobrego (i w miare taniego) konta dla spolki z o.o. Istotne
    sa dla mnie nastepujace kryteria:

    - pula kont do platnosci masowych - na teraz 2000, mozliwosc
    rozszerzenia do 5000, eksport danych z platnosci masowych
    w jakims przyzwoitym formacie, np. CSV

    - elastyczna polityka banku odnosnie kredytow odnawialnych

    - niskie koszty przelewu

    - niskie koszty prowadzenia konta

    Obecnie korzystam z KB. Za prowadzenie konta glownego place 35 zl,
    za przelew - 90 gr, za konta masowe - 250 zl. W porownaniu z innymi
    ofertami, nie sa to szczegolnie duze pieniadze. Niestety KB ma szereg
    wad:

    - wszystkie sprawy mniej typowe (nawet wydruk historii starszej niz 6 msc)
    trzeba zalatwiac przez napisanie podania, ktore jest rozpatrywane
    przez dlugie tygodnie i wymaga kilku wizyt w oddziale banku (nie
    w placowce, tylko w glownym oddziale)

    - od paru miesiecy czekam na rozpatrzenie wniosku o kredyt w koncie -
    i nie jest to problem zdolnosci kredytowej spolki

    - organizacja pracy jest fatalna, gdy nasz opiekun handlowy jest na urlopie,
    to nie mozna niczego zalatwic az do jego powrotu

    - system KB24 dziala powoli, a czasami wcale nie dziala, szczegolnie
    w godzinach szczytu

    - eksport danych z platnosci masowych to jakas masakra, trzeba sie logowac
    na VPN, a pozniej na FTP

    Jesli mozecie sie podzielic jakimis sugestiami, bylbym wdzieczny.
    Przez jakis czas rozmawialem z BPH, ale ich handlowiec oprocz obietnic
    w ciagu 3 miesiecy nie byl w stanie zalatwic zadnej (!) decyzji kredytowej.
    Ani negatywnej, ani pozytywnej.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@n...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 2. Data: 2010-08-20 14:34:25
    Temat: Re: konto dla sp. z o.o.
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-20 12:20, Przemyslaw Frasunek pisze:
> [...]
    > w ciagu 3 miesiecy nie byl w stanie zalatwic zadnej (!) decyzji kredytowej.

    zobacz konto w meritum banku, aktywne jest zaraz po zalozeniu przez net,

    pozdrawiam

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 3. Data: 2010-08-20 14:41:20
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 20.08.2010 Kotlet Mielony <m...@m...mail> napisał/a:
    > zobacz konto w meritum banku, aktywne jest zaraz po zalozeniu przez net,

    W ofercie nie widze kont masowych. To dla mnie podstawowe kryterium
    wyboru banku. Ze wzgledu na rodzaj prowadzonej dzialalnosci, musze
    miec osobny nr konta dla kazdego klienta.

  • 4. Data: 2010-08-20 15:10:00
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-20 16:41, Przemyslaw Frasunek pisze:

    > W ofercie nie widze kont masowych. To dla mnie podstawowe kryterium
    > wyboru banku. Ze wzgledu na rodzaj prowadzonej dzialalnosci, musze
    > miec osobny nr konta dla kazdego klienta.

    masz na mysli subkonta ?
    Są konta pomocnicze (patrz w taryfie oplat) ale drogie bo 20 zl /misieac
    za konto.

    Zobacz oferte Brebank oni na pewno maja takie konta bo korzysta z uslug
    banku allegro, tpsa, orange itd a oni tworza konta dla kazdego klienta
    osobno

  • 5. Data: 2010-08-20 15:40:47
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 20.08.2010 Kotlet Mielony <m...@m...mail> napisał/a:
    > masz na mysli subkonta ?

    Nie. Konta masowe :) Chodzi o to, ze dostajesz wygenerowana pule np. 2000
    numerow kont. Kasa, ktora na nie wplywa trafia z automatu na konto glowne.
    Ty zas dostajesz codziennie plik CSV, w ktorym jest lista wplat, wraz z numerem
    konta.

    Pozwala to na automatyczne ksiegowanie rozliczen z kontrahentami w systemie
    ksiegowym.

    > Zobacz oferte Brebank oni na pewno maja takie konta bo korzysta z uslug
    > banku allegro, tpsa, orange itd a oni tworza konta dla kazdego klienta
    > osobno

    Chcialem pogadac z handlowcem z BRE. Umowil sie na spotkanie i olal temat.

  • 6. Data: 2010-08-20 16:26:27
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    masz na mysli subkonta ?

> [...]
    > Ty zas dostajesz codziennie plik CSV, w ktorym jest lista wplat, wraz z numerem

    fajne! Nawet nie wiedzialem ze to tak działa.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-08-20 16:46:39
    Temat: płatności masowe
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pytaj nie o konto a o płatności masowe.
    Sporo banków je ma
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/rachunk
    i_i_rozliczenia/l2/platnosci_masowe
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=8/sect
    ion=mieszk
    http://www.bzwbk.pl/41207
    Jest też w Inteligo i bre banku, chyba też ing

  • 8. Data: 2010-08-20 16:55:59
    Temat: Re: płatności masowe
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 20.08.2010 <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:
    > Pytaj nie o konto a o płatności masowe.
    > Sporo banków je ma

    To, ze sa na rynku, to ja wiem. Bardziej mi chodzi o Wasze subiektywne
    opinie na temat korzystania z nich.

    Przeniesienie kont masowych do innego banku to operacja dosc skomplikowana
    logistycznie i przy 2000 kontrahentow ma szanse trwac nawet rok. Dlatego
    chce dobrze wybrac bank, bo z KB nie jestem zadowolony.

  • 9. Data: 2010-08-20 17:52:57
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> napisał(a):
    > To, ze sa na rynku, to ja wiem

    Nie zrozumieliśmy się. Ja ci tylko chciałam zwrócić uwagę, że pytasz o konta
    masowe, co może dla wielu osób być niezrozumiałe. Pytaj o usługę płatności
    masowe i kto z niej korzysta od razu będzie wiedział o co chodzi i może inny
    bank podpowie

  • 10. Data: 2010-08-20 18:06:46
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Przemyslaw Frasunek pisze:

    > Obecnie korzystam z KB.

    Ta też, choć nie korzystam z kont masowych... :-)

> [...]
    > trzeba zalatwiac przez napisanie podania, ktore jest rozpatrywane
    > przez dlugie tygodnie i wymaga kilku wizyt w oddziale banku (nie

    Rozwiązanie jest bardzo proste i w moim wypadku działa IDEALNIE:
    Przenieś się z obsługą do jakiejś małej osiedlowej filii, obsługującej
    w zasadzie tylko konta emerytów. Będziesz dla nich najważniejszym
    klientem i będą o Ciebie dbać. Ja dokładnie tak mam - w filii jest
    zatrudnionych raptem 4 pracowników, a otwarta jest tylko przez 7h
    dziennie. Obsługują może z 10 firm większych niż jednoosobowe - i tacy
    klienci mają jak pączki w maśle, bo pracownicy filii wiedzą, że to tylko
    z nich się utrzymują. Absolutnie wszystko jestem w stanie załatwić na
    telefon. Np. ta historia rachunku starsza niż 6 miesięcy - jak
    potrzebowałem, to zadzwoniłem i ściągnęli mi z centrali w parę godzin.

    > - od paru miesiecy czekam na rozpatrzenie wniosku o kredyt w koncie -
    > i nie jest to problem zdolnosci kredytowej spolki

    Tu nic nie podpowiem, bo nie mam doświadczeń.

    > - organizacja pracy jest fatalna, gdy nasz opiekun handlowy jest na urlopie,
    > to nie mozna niczego zalatwic az do jego powrotu

    U mnie jest dokładnie odwrotnie - opiekuna widziałem na oczy raz w życiu
    i może z raz rozmawiałem przez telefon. Wszystko załatwiam z
    pracownikami filii. :-)

    > - system KB24 dziala powoli, a czasami wcale nie dziala, szczegolnie
    > w godzinach szczytu

    To fakt. :-(

    > - eksport danych z platnosci masowych to jakas masakra, trzeba sie logowac
    > na VPN, a pozniej na FTP

    Nigdy tego nie widziałem...

    --
    MiCHA