  • 1. Data: 2002-07-01 14:49:30
    Temat: podatek od lokat - pytanie
    Od: "kazow" <k...@s...uci.agh.edu.pl>

    czy mam racje zyjac w slodkim przeswiadczeniu ze podtek od zysku z
    oszczednosci nie dotyczy kont firmowych ?

    kazow

  • 2. Data: 2002-07-01 15:59:30
    Temat: Re: podatek od lokat - pytanie
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kazow" <k...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > czy mam racje zyjac w slodkim przeswiadczeniu ze podtek od zysku z
    > oszczednosci nie dotyczy kont firmowych ?

    Jezeli masz na mysli tzw. "belkowe" to masz racje.
    Ale nie mysl, że rachunki firmowe nie poddlegają żądnemu opodatkowaniu.
    Podlegały juz wczesniej, zanim wprowadzono "belkowe".

    Karol

  • 3. Data: 2002-07-01 19:16:07
    Od: "kazow" <k...@s...uci.agh.edu.pl>

    chodzilo mi o belkowe