  • 1. Data: 2007-07-27 15:49:14
    Temat: polbank
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    czy konto gotowkowe i oszczedzajace polaczone ze soba daja faktycznie
    taki super efekt jak reklamuja pracownicy polbanku? co w ogole sadzicie
    o tym banku? wyglada na to, ze jesli otworze i gotowkowe i
    oszczedzajace, to praktycznie za nic nie placi sie prowizji, a pieniadze
    maja wyjatkowo wysokie oprocentowanie. czy jest jakis kruczek?

    aha, jestem tez zainteresowany otwarciem lokat dynamicznych w eur i usd
    do powyzszych kont.

  • 2. Data: 2007-07-28 15:04:37
    Temat: Re: polbank
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Sarpedon pisze:
    > czy konto gotowkowe i oszczedzajace polaczone ze soba daja faktycznie
    > taki super efekt jak reklamuja pracownicy polbanku?

    Poszukaj w archiwum z ostatnich kilku dni napisałem o tym koncie trochę.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski