-
1. Data: 2008-08-18 19:40:44
Temat: polbank bankowa porażka
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
"Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie
później. / There was an internal error while processing your request. Please
try again later."
wczoraj podczas przelewu błąd ładowania strony, ale odświeżanie pomagało
-
2. Data: 2008-08-18 20:26:08
Temat: Re: polbank bankowa porażka
Od: Wornet <w...@w...pl>
zlotowinfo pisze:
> "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
> ponownie później. / There was an internal error while processing your
> request. Please try again later."
>
> wczoraj podczas przelewu błąd ładowania strony, ale odświeżanie pomagało
>
I tylko dlatego porazka ? Bo jeden blad wyskoczyl?
-
3. Data: 2008-08-18 20:53:25
Temat: Re: polbank bankowa porażka
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
Użytkownik "Wornet" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:48a9da9b$0$29641$f69f905@mamut2.aster.pl...
> zlotowinfo pisze:
>> "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie
>> później. / There was an internal error while processing your request.
>> Please try again later."
>>
>> wczoraj podczas przelewu błąd ładowania strony, ale odświeżanie pomagało
>>
>
> I tylko dlatego porazka ? Bo jeden blad wyskoczyl?
tak
1 to jest bank online na ktory można liczyć całą dobę a tak nie jest
2 wczoraj co chwilę błędy dziś wogóle pad
3 na zaladowanie stron banku trzeba czekać dość długo
4 konsultat odpowiada czasem po 30 minutach czasem po godzinie
5 gołosłowne teksy:
"Witam serdecznie!
Dziękujemy za skorzystanie z opcji: Obsługa klienta - Kontakt.
Dziękujemy
bardzo za wszelkie uwagi i sugestie. Są one dla nas bardzo cenne, gdyż
staramy się wychodzić
naprzeciw oczekiwaniom wszystkich naszych Klientów. Zdajemy sobie sprawę z
niedoskonałości naszego
systemu, ale zapewniamy równocześnie, iż każdego dnia pracujemy nad jego
udoskonalaniem.
Miło nam
będzie odpowiedzieć na ewentualne pytania pod numerem infolinii: 0 801 822
000
Łącząc wyrazy
szacunku,
Daniel Michajłow
Departament Telefonicznej Obsługi Klienta"
-
4. Data: 2008-08-19 19:39:57
Temat: Re: polbank bankowa porażka
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
news:g8cj7d$n08$1@inews.gazeta.pl...
> "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie
> później. / There was an internal error while processing your request.
> Please try again later."
>
> wczoraj podczas przelewu błąd ładowania strony, ale odświeżanie pomagało
>
21:39 - 19/08/2008
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance
downtime or capacity problems. Please try again later.
-
5. Data: 2008-08-19 19:41:42
Temat: Re: polbank bankowa porażka
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
koniec transakcji
Kod błędu
Wiadomość Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
ponownie później. / There was an internal error while processing your
request. Please try again later.
Koniec strony
-
6. Data: 2008-08-19 20:10:18
Temat: Re: polbank bankowa porażka
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
W dniu 2008-08-19 21:39 zlotowinfo napisał/a:
> Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:g8cj7d$n08$1@inews.gazeta.pl...
>> "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie
>> później. / There was an internal error while processing your request.
>> Please try again later."
>>
>> wczoraj podczas przelewu błąd ładowania strony, ale odświeżanie pomagało
>>
> 21:39 - 19/08/2008
>
> Service Temporarily Unavailable
>
> The server is temporarily unable to service your request due to maintenance
> downtime or capacity problems. Please try again later.
Weszłam teraz (w Operze) i wszystko działa. W porządku.
--
animka
-
7. Data: 2008-08-20 12:31:18
Temat: Re: polbank bankowa porażka
Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>
zlotowinfo pisze:
> "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
> ponownie później. / There was an internal error while processing your
> request. Please try again later."
Już miałem u nich wyrabiać KK ale dopadły mnie wątpliwości:
- jak spłacę zadłużenie kiedy serwis będzie leżał kilka dni, jak obecnie?
- kto zapłaci karne odsetki i pozostałe opłaty z tym związane?
Ktoś przerabiał ten temat?
Ja od 2 dni nie mogę wygenerować nowego certyfikatu a w związku z tym
nie mam możliwości przelania moich pieniędzy. Jeżeli poniosę z tego
tytułu jakieś straty, czy mogę żądać od banku zadośćuczynienia?
--
Pozdrawiam
Piotr Hołda
-
8. Data: 2008-08-20 12:31:18
Temat: Re: polbank bankowa porażka
Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>
zlotowinfo pisze:
> "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
> ponownie później. / There was an internal error while processing your
> request. Please try again later."
Już miałem u nich wyrabiać KK ale dopadły mnie wątpliwości:
- jak spłacę zadłużenie kiedy serwis będzie leżał kilka dni, jak obecnie?
- kto zapłaci karne odsetki i pozostałe opłaty z tym związane?
Ktoś przerabiał ten temat?
Ja od 2 dni nie mogę wygenerować nowego certyfikatu a w związku z tym
nie mam możliwości przelania moich pieniędzy. Jeżeli poniosę z tego
tytułu jakieś straty, czy mogę żądać od banku zadośćuczynienia?
--
Pozdrawiam
Piotr Hołda
-
9. Data: 2008-08-20 12:50:25
Temat: Re: polbank bankowa porażka
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 20 Sie, 14:31, Piotr Hołda <p...@w...pl> wrote:
> zlotowinfo pisze:
>
> > "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
> > ponownie później. / There was an internal error while processing your
> > request. Please try again later."
>
> Już miałem u nich wyrabiać KK ale dopadły mnie wątpliwości:
> - jak spłacę zadłużenie kiedy serwis będzie leżał kilka dni, jak obecnie?
A co ma serwis wspolnego ze splata?
Podgladu i tak nie masz, opierasz sie na papierowych wyciagach, ktore
przysylaja raczej z odpowiednim wyprzedzeniem.
> - kto zapłaci karne odsetki i pozostałe opłaty z tym związane?
>
> Ktoś przerabiał ten temat?
az wyciag im sie nie wygenerowal i nie wyslali do miedzy innymi mnie.
Dowiadywalem sie telefonicznie ile wlasciwie mam splacic, gdy zblizal
sie przewidywany (zamkniecie okresu+24 dni) ternmin splaty.
zaplacilem na tej podstawie.
Po 2-ch miesiacach nadszedl brakujacy wyciag z przeprosinami, ze nie
wydrukowal sie z przyczyn systemowych i jesli jego brak spowodowal
opoznienie splaty, to anuluja wszystkie kary, tylko zglosic.
O odsetkach i utracie GP nie wspominali.
> Ja od 2 dni nie mogę wygenerować nowego certyfikatu a w związku z tym
> nie mam możliwości przelania moich pieniędzy. Jeżeli poniosę z tego
> tytułu jakieś straty, czy mogę żądać od banku zadośćuczynienia?
>
;/ Sadze, ze moga odpowiedziec, ze mozna bylo skorzystac z innych
kanalow domagajac sie wykonania beplatnego danego przelewu.
Nie mysl o nich jako o banku internetowym...
-
10. Data: 2008-08-20 12:50:25
Temat: Re: polbank bankowa porażka
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 20 Sie, 14:31, Piotr Hołda <p...@w...pl> wrote:
> zlotowinfo pisze:
>
> > "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
> > ponownie później. / There was an internal error while processing your
> > request. Please try again later."
>
> Już miałem u nich wyrabiać KK ale dopadły mnie wątpliwości:
> - jak spłacę zadłużenie kiedy serwis będzie leżał kilka dni, jak obecnie?
A co ma serwis wspolnego ze splata?
Podgladu i tak nie masz, opierasz sie na papierowych wyciagach, ktore
przysylaja raczej z odpowiednim wyprzedzeniem.
> - kto zapłaci karne odsetki i pozostałe opłaty z tym związane?
>
> Ktoś przerabiał ten temat?
az wyciag im sie nie wygenerowal i nie wyslali do miedzy innymi mnie.
Dowiadywalem sie telefonicznie ile wlasciwie mam splacic, gdy zblizal
sie przewidywany (zamkniecie okresu+24 dni) ternmin splaty.
zaplacilem na tej podstawie.
Po 2-ch miesiacach nadszedl brakujacy wyciag z przeprosinami, ze nie
wydrukowal sie z przyczyn systemowych i jesli jego brak spowodowal
opoznienie splaty, to anuluja wszystkie kary, tylko zglosic.
O odsetkach i utracie GP nie wspominali.
> Ja od 2 dni nie mogę wygenerować nowego certyfikatu a w związku z tym
> nie mam możliwości przelania moich pieniędzy. Jeżeli poniosę z tego
> tytułu jakieś straty, czy mogę żądać od banku zadośćuczynienia?
>
;/ Sadze, ze moga odpowiedziec, ze mozna bylo skorzystac z innych
kanalow domagajac sie wykonania beplatnego danego przelewu.
Nie mysl o nich jako o banku internetowym...