eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipolbank bankowa porażka
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 41

  • 1. Data: 2008-08-18 19:40:44
    Temat: polbank bankowa porażka
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie
    później. / There was an internal error while processing your request. Please
    try again later."

    wczoraj podczas przelewu błąd ładowania strony, ale odświeżanie pomagało


  • 2. Data: 2008-08-18 20:26:08
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: Wornet <w...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
    > ponownie później. / There was an internal error while processing your
    > request. Please try again later."
    >
    > wczoraj podczas przelewu błąd ładowania strony, ale odświeżanie pomagało
    >

    I tylko dlatego porazka ? Bo jeden blad wyskoczyl?


  • 3. Data: 2008-08-18 20:53:25
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Wornet" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:48a9da9b$0$29641$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > zlotowinfo pisze:
    >> "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie
    >> później. / There was an internal error while processing your request.
    >> Please try again later."
    >>
    >> wczoraj podczas przelewu błąd ładowania strony, ale odświeżanie pomagało
    >>
    >
    > I tylko dlatego porazka ? Bo jeden blad wyskoczyl?
    tak
    1 to jest bank online na ktory można liczyć całą dobę a tak nie jest
    2 wczoraj co chwilę błędy dziś wogóle pad
    3 na zaladowanie stron banku trzeba czekać dość długo
    4 konsultat odpowiada czasem po 30 minutach czasem po godzinie
    5 gołosłowne teksy:

    "Witam serdecznie!

    Dziękujemy za skorzystanie z opcji: Obsługa klienta - Kontakt.

    Dziękujemy
    bardzo za wszelkie uwagi i sugestie. Są one dla nas bardzo cenne, gdyż
    staramy się wychodzić
    naprzeciw oczekiwaniom wszystkich naszych Klientów. Zdajemy sobie sprawę z
    niedoskonałości naszego
    systemu, ale zapewniamy równocześnie, iż każdego dnia pracujemy nad jego
    udoskonalaniem.
    Miło nam
    będzie odpowiedzieć na ewentualne pytania pod numerem infolinii: 0 801 822
    000

    Łącząc wyrazy
    szacunku,
    Daniel Michajłow
    Departament Telefonicznej Obsługi Klienta"


  • 4. Data: 2008-08-19 19:39:57
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:g8cj7d$n08$1@inews.gazeta.pl...
    > "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie
    > później. / There was an internal error while processing your request.
    > Please try again later."
    >
    > wczoraj podczas przelewu błąd ładowania strony, ale odświeżanie pomagało
    >
    21:39 - 19/08/2008

    Service Temporarily Unavailable

    The server is temporarily unable to service your request due to maintenance
    downtime or capacity problems. Please try again later.


  • 5. Data: 2008-08-19 19:41:42
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    koniec transakcji


    Kod błędu
    Wiadomość Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
    ponownie później. / There was an internal error while processing your
    request. Please try again later.

    Koniec strony


  • 6. Data: 2008-08-19 20:10:18
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-08-19 21:39 zlotowinfo napisał/a:
    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:g8cj7d$n08$1@inews.gazeta.pl...
    >> "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie
    >> później. / There was an internal error while processing your request.
    >> Please try again later."
    >>
    >> wczoraj podczas przelewu błąd ładowania strony, ale odświeżanie pomagało
    >>
    > 21:39 - 19/08/2008
    >
    > Service Temporarily Unavailable
    >
    > The server is temporarily unable to service your request due to maintenance
    > downtime or capacity problems. Please try again later.

    Weszłam teraz (w Operze) i wszystko działa. W porządku.

    --
    animka


  • 7. Data: 2008-08-20 12:31:18
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
    > ponownie później. / There was an internal error while processing your
    > request. Please try again later."

    Już miałem u nich wyrabiać KK ale dopadły mnie wątpliwości:
    - jak spłacę zadłużenie kiedy serwis będzie leżał kilka dni, jak obecnie?
    - kto zapłaci karne odsetki i pozostałe opłaty z tym związane?

    Ktoś przerabiał ten temat?

    Ja od 2 dni nie mogę wygenerować nowego certyfikatu a w związku z tym
    nie mam możliwości przelania moich pieniędzy. Jeżeli poniosę z tego
    tytułu jakieś straty, czy mogę żądać od banku zadośćuczynienia?

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Hołda


  • 8. Data: 2008-08-20 12:31:18
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
    > ponownie później. / There was an internal error while processing your
    > request. Please try again later."

    Już miałem u nich wyrabiać KK ale dopadły mnie wątpliwości:
    - jak spłacę zadłużenie kiedy serwis będzie leżał kilka dni, jak obecnie?
    - kto zapłaci karne odsetki i pozostałe opłaty z tym związane?

    Ktoś przerabiał ten temat?

    Ja od 2 dni nie mogę wygenerować nowego certyfikatu a w związku z tym
    nie mam możliwości przelania moich pieniędzy. Jeżeli poniosę z tego
    tytułu jakieś straty, czy mogę żądać od banku zadośćuczynienia?

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Hołda


  • 9. Data: 2008-08-20 12:50:25
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sie, 14:31, Piotr Hołda <p...@w...pl> wrote:
    > zlotowinfo pisze:
    >
    > > "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
    > > ponownie później. / There was an internal error while processing your
    > > request. Please try again later."
    >
    > Już miałem u nich wyrabiać KK ale dopadły mnie wątpliwości:
    > - jak spłacę zadłużenie kiedy serwis będzie leżał kilka dni, jak obecnie?

    A co ma serwis wspolnego ze splata?
    Podgladu i tak nie masz, opierasz sie na papierowych wyciagach, ktore
    przysylaja raczej z odpowiednim wyprzedzeniem.


    > - kto zapłaci karne odsetki i pozostałe opłaty z tym związane?
    >
    > Ktoś przerabiał ten temat?

    az wyciag im sie nie wygenerowal i nie wyslali do miedzy innymi mnie.
    Dowiadywalem sie telefonicznie ile wlasciwie mam splacic, gdy zblizal
    sie przewidywany (zamkniecie okresu+24 dni) ternmin splaty.
    zaplacilem na tej podstawie.
    Po 2-ch miesiacach nadszedl brakujacy wyciag z przeprosinami, ze nie
    wydrukowal sie z przyczyn systemowych i jesli jego brak spowodowal
    opoznienie splaty, to anuluja wszystkie kary, tylko zglosic.
    O odsetkach i utracie GP nie wspominali.

    > Ja od 2 dni nie mogę wygenerować nowego certyfikatu a w związku z tym
    > nie mam możliwości przelania moich pieniędzy. Jeżeli poniosę z tego
    > tytułu jakieś straty, czy mogę żądać od banku zadośćuczynienia?
    >

    ;/ Sadze, ze moga odpowiedziec, ze mozna bylo skorzystac z innych
    kanalow domagajac sie wykonania beplatnego danego przelewu.

    Nie mysl o nich jako o banku internetowym...


  • 10. Data: 2008-08-20 12:50:25
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sie, 14:31, Piotr Hołda <p...@w...pl> wrote:
    > zlotowinfo pisze:
    >
    > > "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
    > > ponownie później. / There was an internal error while processing your
    > > request. Please try again later."
    >
    > Już miałem u nich wyrabiać KK ale dopadły mnie wątpliwości:
    > - jak spłacę zadłużenie kiedy serwis będzie leżał kilka dni, jak obecnie?

    A co ma serwis wspolnego ze splata?
    Podgladu i tak nie masz, opierasz sie na papierowych wyciagach, ktore
    przysylaja raczej z odpowiednim wyprzedzeniem.


    > - kto zapłaci karne odsetki i pozostałe opłaty z tym związane?
    >
    > Ktoś przerabiał ten temat?

    az wyciag im sie nie wygenerowal i nie wyslali do miedzy innymi mnie.
    Dowiadywalem sie telefonicznie ile wlasciwie mam splacic, gdy zblizal
    sie przewidywany (zamkniecie okresu+24 dni) ternmin splaty.
    zaplacilem na tej podstawie.
    Po 2-ch miesiacach nadszedl brakujacy wyciag z przeprosinami, ze nie
    wydrukowal sie z przyczyn systemowych i jesli jego brak spowodowal
    opoznienie splaty, to anuluja wszystkie kary, tylko zglosic.
    O odsetkach i utracie GP nie wspominali.

    > Ja od 2 dni nie mogę wygenerować nowego certyfikatu a w związku z tym
    > nie mam możliwości przelania moich pieniędzy. Jeżeli poniosę z tego
    > tytułu jakieś straty, czy mogę żądać od banku zadośćuczynienia?
    >

    ;/ Sadze, ze moga odpowiedziec, ze mozna bylo skorzystac z innych
    kanalow domagajac sie wykonania beplatnego danego przelewu.

    Nie mysl o nich jako o banku internetowym...

strony : [ 1 ] . 2 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1