  • 1. Data: 2010-02-26 22:56:33
    Temat: polbank i kk ery
    Od: PP <n...@n...pl>

    czy ktos ostatnio wyrabial kk wydawana przez polbank dla klientow ery?

    jakie wrazenia? warto?

    na jaka kwote jest oswiadczenie o bankowym tytule egzekucyjnym w umowie
    karty? powiedziano mi ze dwukrotnosc limitu, co byloby troche dziwne bo
    inne kk polbanku maja jakies nieziemskie kwoty

  • 2. Data: 2010-02-27 06:31:04
    Temat: Re: polbank i kk ery
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    PP <n...@n...pl> writes:

    > czy ktos ostatnio wyrabial kk wydawana przez polbank dla klientow ery?
    >
    > jakie wrazenia? warto?
    Mam, używam, od ok 2 tyg.
    + zwrot 1%
    - długie czasy autoryzacji (do grecji CA dzwoni czy jak :) )
    - beznadziejne WWW
    + podpis

    > na jaka kwote jest oswiadczenie o bankowym tytule egzekucyjnym w
    > umowie karty? powiedziano mi ze dwukrotnosc limitu, co byloby troche

    RTFA. 150 tys.

    I tak apropos <9gm6x9holdbq$.dlg@kojer.kojer> u mnie też podgląd
    obecnych transakcji pojawił się dopiero po wygenerowaniu 1. wyciagu. :)

    IMO jeśli Ci dają i nie boisz się kwoty BTE to brać.

    KJ

    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 3. Data: 2010-02-27 07:51:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > na jaka kwote jest oswiadczenie o bankowym tytule egzekucyjnym w umowie
    > karty? powiedziano mi ze dwukrotnosc limitu, co byloby troche dziwne bo
    > inne kk polbanku maja jakies nieziemskie kwoty

    150kzł!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-02-27 09:24:15
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 07:31:04 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > I tak apropos <9gm6x9holdbq$.dlg@kojer.kojer> u mnie też podgląd
    > obecnych transakcji pojawił się dopiero po wygenerowaniu 1. wyciagu. :)

    Jakbyś kiedyś chciał sobie włączyć automatyczną spłatę z np. konta mocno
    oszczędzającego to to też działa dopiero od pierwszego wygenerowanego
    wyciągu po właczeniu automatycznej spłaty (znaczy jeszcze nie wiem czy
    zadziała ale tak mnie infolinia zapewniła ;)). Tak btw to chyba zatrudnili
    dodatkowych ludzi na infolinii bo czeka się znacznie krócej.

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2010-02-27 09:31:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak btw to chyba zatrudnili
    > dodatkowych ludzi na infolinii bo czeka się znacznie krócej.

    jak dzwonię z tel. ery to połączenie następuje b.szybko ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-02-27 18:48:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 07:31:04 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Mam, używam, od ok 2 tyg.

    O proszę! A jak to się stało, że zostałeś szczęśliwym posiadaczem?
    Papiery dostarczyłeś czy kolejny wniosek przeszedł?

    Xenocide

  • 7. Data: 2010-02-27 19:13:19
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 26 Lut, 23:56, PP <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > karty? powiedziano mi ze dwukrotnosc limitu, co byloby troche dziwne bo
    > inne kk polbanku maja jakies nieziemskie kwoty

    Karta bardzo fajna . Po 3 miesiącach udało mi się wykręcić zwolnienie
    z opłaty rocznej na następny rok (36 transakcji) o czym Polbank
    poinformował mnie na swoim ostatnim wyciągu. Dzięki 1 % zostało mi w
    kieszeni trochę pieniędzy i dlatego traktuje ją jako główną kk.

    --
    podrawiam,
    Erazmus

  • 8. Data: 2010-02-27 19:30:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 11:13:19 -0800, Erazmus napisał(a):

> [...]
    > poinformował mnie na swoim ostatnim wyciągu. Dzięki 1 % zostało mi w
    > kieszeni trochę pieniędzy i dlatego traktuje ją jako główną kk.

    To jeszcze Ciebie czeka reklamacja naliczenia opłaty rocznej ;) No i
    sprawdzaj transakcję na wyciągu, bo u nich to różnie bywa.

    Xenocide

  • 9. Data: 2010-02-27 19:51:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To jeszcze Ciebie czeka reklamacja naliczenia opłaty rocznej ;) No i
    > sprawdzaj transakcję na wyciągu, bo u nich to różnie bywa.

    dokładnie, to że bank poinformował o tym, że za kartę nie zapłacisz nie
    oznacza, że opłaty nie pobierze...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-02-27 21:27:01
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-02-27 20:13, Erazmus wrote:

    > Karta bardzo fajna . Po 3 miesiącach udało mi się wykręcić zwolnienie
    > z opłaty rocznej na następny rok (36 transakcji) o czym Polbank

    Po 3 miesiacach? To chyba cos malo korzystasz z karty ;-)
    U mnie to byl poczatek drugiego okresu rozliczeniowego...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."