  • 1. Data: 2004-03-18 10:52:34
    Temat: polisa na zycie
    Od: "Mariusz" <7...@w...pl>

    Witam,
    jak porownac oferty polskich ubezpieczycieli w zakresie polis na zycie?
    (potrzebuje, jako zabezpieczenie kredytu na mieszkanie)
    Nie chce spotykac sie z kilkoma agentami tylko po prostu odrzucic kilku
    ubezpieczycieli przez samodzielne porownanie ofert.

    Z gory dzieki za odpowiedzi (wiem, ze to troche NTG, ale nic bardziej
    zblizonego nie znalazlem)
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-03-18 11:46:19
    Temat: Re: polisa na zycie
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <7...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie chce spotykac sie z kilkoma agentami tylko po prostu odrzucic kilku
    > ubezpieczycieli przez samodzielne porownanie ofert.

    ja przeprowadziłem rozmowy z wieloma i wybrałem CU
    na zabezpieczenie kredytu moim zdaniem najlepsza

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2004-03-18 13:37:42
    Od: i...@p...onet.pl

    Z mojego doświadczenie:
    1. Samodzielne wyliczenie składki nie wchodzi w grę. Jest ona zależna od zbyt
    wielu czynników (w szczegółach innych u każdego ubezpieczyciela). Wniosek -
    najlepiej odwiedzić kilku i poprosić o wyliczenie a potem dopiero prównać.
    2. IMHO Najlepiej ubezpieczyć się u kilku na mniejsze kwoty tak aby suma była
    wystarczająca. Zwykle na 20 - 30 tys ubezpieczają bez zmrużenia oka a przy
    wyższj sumie zaczynają się korowody. (to zresztą silnie zależy od wieku i stanu
    zdrowia).
    Poza tym własne bezpieczeństwo finansowe. W końcu ubezpieczyciel tez moze
    zbankrutować :-(.
    3. Rozaważyć wzięcie kredytu w banku, który oferuje grupowe ubezpieczenie
    kredytobiorców - to jest zwykle najkorzystniejsze zwłaszcza dla osób nieco
    starszych (po 40) lub mających "haki" chorobowe w rodzinie (serducho, cukrzyca
    nowotwory itp)
    Pozdrawiam
    Ilat

  • 4. Data: 2004-03-18 14:41:19
    Od: "Remzie" <r...@w...pl>

    Moim zdaniem ubezpieczanie się w kilku miejscach na małe kwoty (20-30 tys.)
    nie jest korzystne, gdyż od każdej wpłaty Firma Ubezpieczeniowa pobiera
    stałą opłatę manipulacyjną.

    Pozdrawiam

    W.

  • 5. Data: 2004-03-18 15:13:39
    Od: "Mariusz" <7...@w...pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Wniosek -
    > najlepiej odwiedzić kilku i poprosić o wyliczenie a potem dopiero prównać.

    myslalem, ze istnieja jakies kalkulatory (np. sprawdzalem na stronach
    Allianz cos tam group i chcieli tam tylko wiek oraz informacje, czy jest sie
    palacym- najlepsze jest to, ze za minimalna stawke 8 funtow moge dostac
    polise na zycie na 30 lat (mam 25) na 50tys. funtow. W Polsce to chyba
    nierealne...

    dobry pomysl- pomysle o tym

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 6. Data: 2004-03-19 16:57:22
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    moze takie cos
    masz kredyt na jakas kwote i kupujesz kilka polis np pierwsza na caly okres
    kredtyowania, druga na polowe i o polowe mniejsza suma ubsepiexzenia bo
    przeca splacisz czesc kredytu i tak dalej mozna kombinowac mysle ze sie
    osazczedza troche kasy no i polis mozna wiecej kupic
    ale nie jestem pewnien czy banki takie cos przyjma
    moze ma ktos takie doswiadczenia???

    pozdr Zeus