  • 1. Data: 2008-06-29 12:09:20
    Temat: pomocy - przy wyborze banku?
    Od: t...@g...com

    mam juz konto w mbanku

    teraz potrzebuje konta :

    - z darmowymi wplatami wlasnymi (odpada multibank, ING..)

    - darmowe przelewy

    - damowa karta debetowa , ewentualnie drobna oplata za urzytkowanie

    - darmowe konto

  • 2. Data: 2008-06-29 13:45:04
    Temat: Re: pomocy - przy wyborze banku?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Uzytkownik wrote:
    > teraz potrzebuje konta :
    >
    > - z darmowymi wplatami wlasnymi (odpada multibank)

    Wplacaj w takim oddziale gdzie nie ma wplatomatu i bedzie za darmo.

  • 3. Data: 2008-06-29 13:47:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bogdan B. napisał(a):
    > Wplacaj w takim oddziale gdzie nie ma wplatomatu i bedzie za darmo.

    A sa takie ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-06-29 13:53:40
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    t...@g...com pisze:

> [...]
    > - darmowe przelewy
    > - damowa karta debetowa , ewentualnie drobna oplata za urzytkowanie

    uzytkowanie!

    > - darmowe konto

    BGŻ (plan internetowy)
    darmowe wplaty wlasne
    darmowe przelewy
    karte debetowa 2 zl/mc
    darmowe konto

  • 5. Data: 2008-06-29 14:29:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sarpedon" g48459$sf5$...@n...onet.pl

    > BGŻ (plan internetowy)
    > darmowe wplaty wlasne

    I wypłaty w kasie. :)

    > darmowe przelewy
    > karte debetowa 2 zl/mc

    Nie jest obowiązkowa. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-06-29 14:35:05
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    t...@g...com napisał(a):
    > - z darmowymi wplatami wlasnymi (odpada multibank, ING..)
    >
    > - darmowe przelewy
    >
    > - damowa karta debetowa , ewentualnie drobna oplata za urzytkowanie
    >
    > - darmowe konto

    Polbank?

    Tylko przygotuj się na tragiczny dostęp internetowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 7. Data: 2008-06-29 14:41:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    t...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > - darmowe przelewy
    >
    > - damowa karta debetowa , ewentualnie drobna oplata za urzytkowanie

    Sprawdz, czy ci pasuje lokalizacja oddzialow Eurobanku.
    Fajny jest zespol Nordea Spectrum + Eurobank + mBank

  • 8. Data: 2008-06-29 15:16:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    t...@g...com pisze:

    > nie interesują mnie konta płatne w ogóle

    W zadnym z powyzszych nie placisz za konto, o ile masz spelnione wplywy.

  • 9. Data: 2008-06-29 16:10:38
    Od: t...@g...com

  • 10. Data: 2008-06-29 19:58:01
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>