  • 1. Data: 2006-03-02 12:37:42
    Temat: potwierdzenie salda na koniec roku
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    jak rozumiem - banki maja obowiazek wysylac takie ptowierdzenie do firm, ale
    jesli zawsze mi sie to saldo zgadza, to moge im tego nie odsylas? czym to
    skutkuje?

  • 2. Data: 2006-03-02 21:26:37
    Temat: Re: potwierdzenie salda na koniec roku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "siliana" <t...@o...pl> writes:

    > jak rozumiem - banki maja obowiazek wysylac takie ptowierdzenie do firm, ale
    > jesli zawsze mi sie to saldo zgadza, to moge im tego nie odsylas? czym to
    > skutkuje?

    To zalezy od tresci pisma. Bank zapewne oczekuje odpowiedzi tylko
    w przypadku niezgodnosci. Natomiast to nie jest ograniczone tylko
    do bankow, firmy czesto potrzebuja potwierdzen do okreslenia
    realnosci wierzytelnosci (i w ogole ich wysokosci) przy bilansie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2006-03-02 21:42:16
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > do bankow, firmy czesto potrzebuja potwierdzen do okreslenia
    > realnosci wierzytelnosci (i w ogole ich wysokosci) przy bilansie.

    nie - bank prosi o pieczatke i podpis pod zgodnoscia salda. o to samo prosi
    firma telekomunikacyjna.
    a firma jest malutka, wszystkie rachunki placone w terminie, wszelkie salda
    sie zgadzaja i nie widze sensu tracenia pieniedzy na znaczki i czasu na
    lazenie na poczte. czy cos sie stanie, skoro saldo sie zgadza, ze nie odesle
    tego potwierdzenia? moze ktos wie? jesli juz cos musze zrobic, to fajne by
    bylo znalezc w tym sens....