  • 1. Data: 2005-04-21 20:19:22
    Temat: pozegnanie z Postfinance (CH)
    Od: Michal Zapalowski <n...@m...com>

    Szwajcarski Postfinance przymierza sie powaznie
    do rezygnacji z innych klientow niz rezydenci.
    Wiec jezeli ktos z posiadajacych tam konto
    otrzyma wypowiedzenie umowy to prosze sie
    nie dziwic.. :)

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 2. Data: 2005-04-21 20:31:00
    Temat: Re: pozegnanie z Postfinance (CH)
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal Zapalowski <n...@m...com> wrote:

    > Szwajcarski Postfinance przymierza sie powaznie
    > do rezygnacji z innych klientow niz rezydenci.

    Było już dzisiaj.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 3. Data: 2005-04-22 09:48:12
    Temat: Co w zamian w CH
    Od: p...@o...pl

    Jesli nie postfinance to co w zamian w CH z obsluga przez net i zdalnym
    otwieraniem. Za wszelkie namiary z gory dziekuje.

  • 4. Data: 2005-04-22 10:00:51
    Temat: Re: Co w zamian w CH
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    p...@o...pl wrote:

    > Jesli nie postfinance to co w zamian w CH z obsluga przez net i zdalnym
    > otwieraniem. Za wszelkie namiary z gory dziekuje.

    Czy ktos oswieci mnie po co Wam rachunki w CHF w Szwajcarii?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 5. Data: 2005-04-22 10:14:15
    Od: p...@o...pl

    > Czy ktos oswieci mnie po co Wam rachunki w CHF w Szwajcarii?

    Ja np. lubie szwajcarskie obligacje i nie mam zaufania do polskiego systemu
    emerytalnego.

  • 6. Data: 2005-04-22 19:54:37
    Od: Michal Zapalowski <n...@m...com>

    Dnia Fri, 22 Apr 2005 10:00:51 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    napisał(a):

    > Czy ktos oswieci mnie po co Wam rachunki w CHF w Szwajcarii?

    bo Coop na Kirche Fluntern niechetnie przyjmuje polskie
    karty - woli ta z postfinance

    Pozdr,

    Michal Zapalowski
    Lodz based :>

  • 7. Data: 2005-04-22 20:06:38
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <d4ai0j$l1n$1@inews.gazeta.pl>, Przemysław Maciuszko wrote:
    > p...@o...pl wrote:
    >
    > Czy ktos oswieci mnie po co Wam rachunki w CHF w Szwajcarii?

    Oswiece jak powiesz ile masz lat.

    Zaliczkowo:
    Nie wiesz jaki komfort daje posiadanie czegos co jest poza zasiegiem
    genialnych pomyslow naszych poslow.
    W wolnej chwili przejrzyj kilka z nich, postudiuj historie
    i pomysl - extrapolując - na co jeszcze moga wpasc.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 8. Data: 2005-04-22 20:31:27
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <d492i4$367$1@inews.gazeta.pl>, Przemysław Maciuszko wrote:

    > Było już dzisiaj.

    Ano.

    Zastanawiam sie czy jak to oni beda odsylac kase na wskazany
    rachunek to nie skubna oplaty za przelew.
    W koncu to oni sie wycofuja.

    Ma ktos jakies informacje na ten temat ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 9. Data: 2005-04-23 11:30:10
    Od: Michal Zapalowski <n...@m...com>

    Dnia Fri, 22 Apr 2005 20:31:27 +0000 (UTC), CzeslawEm. napisał(a):

    > Zastanawiam sie czy jak to oni beda odsylac kase na wskazany
    > rachunek to nie skubna oplaty za przelew.
    > W koncu to oni sie wycofuja.
    >
    > Ma ktos jakies informacje na ten temat ?

    Jezeli wytrzymasz tydzien w niepewnosci, to sie
    spytam na poczcie. Albo popros kogos, kto jest
    'zurich based' :> coby na infolinie zadzwonil.

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 10. Data: 2005-04-23 12:21:48
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal Zapalowski <n...@m...com> wrote:

    > bo Coop na Kirche Fluntern niechetnie przyjmuje polskie
    > karty - woli ta z postfinance

    Pytałem tych, którzy raczej nie byli w Szwajcarii i się tam nie wybierają :)

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based