-
11. Data: 2003-01-25 20:59:03
Temat: Re: inteligo....
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
> prosze o odpowiedzi..../
to napisz skad jestes i do czego chcesz go uzywac :)
-
12. Data: 2003-01-25 21:04:34
Temat: Re: inteligo....
Od: "Marcin" <n...@n...com>
Witam
Użytkownik "Mirass" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b0un33$573$1@news.tpi.pl...
> ok ok... wiem że zgode rodziców, ale który jest nalbardziej korzystny...
bo
> ja się nie znam na tym za bardzo (wogule sie nie znam)... napiszcie mi czy
> te inteligo przebija te inne.... tzn niekoniecznie e-banki... moze byc
> normalne konto bankowe Junior czy coś takiego...
Nie ma jednego najlepszego banku do wszytskiego i dla wszystkich.
Jakby tak bylo to by jeden zostal a inne zbankrutowaly:)
Musisz niestety sam przemyslec co potrzebujesz i ile mozesz za to zaplacic.
Potem porownac oferty i wybrac.
Nikt za Ciebie tego _dobrze_ nie zrobi .
"Internertowe banki" sa szybkie i tanie. Do tego maja wysokie
oprocentowanie.
Ale zalatwienie czegokoliwek "papierkowego" trwa duzo wiecej niz w
"marmurku".
Maja tez ograniczona oferte.
W Twojej sytuacji nie byloby najlepiej zalozyc konto tam gdzie rodzice?
Ewentualnie jakies subkonto?
P.S.
Odpowiadaj pod cytatami a nie nad.
Pozdrawiam
Marcin
-
13. Data: 2003-01-25 23:10:26
Temat: Re: inteligo....
Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>
> Piszesz to na swoim przykladzie ;) Przewazajaca ilosc klientow jest
> bardzo zadowolona z konta. Pewnie otwierales terz - kiedy ludzie sie
> rzucali drzwiami i oknami (wirtualnymi ;).
Jesli dwa tygodnie temu (patrz moj post z 2002-01-14) mozna nazwac okresem
walenia drzwiami i oknami to zapewne masz racje. Jednak dla mnie osobiscie
to bank bardzo duzo stracil jesli nie umial nawet zadbac o poprawne
pozyskanie klienta. Rozumiem ze w kazdej instytucji finansowej (w
szczegolnosci w bankach detalicznych) wystepuja pomylki/bledy/etc. jednak
firme uslugowa poznaje sie po tym jak szybko i sprawnie umie takie sytuacje
rozwiazac. W moim przypadku instytucja o nazwie Inteligo nie stanela przez
kilka dni na wysokosci zadania, zatem nie zdobyla mojego zaufania, a tym
samym pieniedzy.
> ale co do jakosci obslugi - jest jedna z wyzszych w bankowosci - w
> ogole (nie tylko wirtualnej). Miejmuy nadzieje, ze w po przejsciu do
> PKO BP jej nie popsuja :)
Nie zgodze sie z Toba, na podstawie wlasnych doswiadczen moge szczerze
powiedziec, ze obsluga klienta w instytucji Inteligo, jest zdecydowanie
ponizej przyjetych przezemnie standardow (moze wymagam zbyt wiele) oraz
ponizej jakosci obslugi klienta w innych bankach (takze nie internetowych).
Niechcialbym aby czytajacy grupe odniesli wrazenie, ze nie mam uwag
negatywnych co do obslugi konkurencji Inteligo. Obecnie po nieudanej probie
(i napraszaniu sie) zalozenia konta w Inteligo, staram sie zalozyc konto dla
narzeczonej w konkurencyjnej instytucji finansowej, "mBanku". Pierwszy
kontakt ze strony mBanku byl negatywny, poniewaz przeslali pismo w ktorym
powoluja sie na zapisy regulaminowe, jednak osobiscie nie umialem znalezc
odpowiedniego zapisu w regulaminie, kierownik zmiany mLinki takze nie umial
znalezc odpowiedniego ustepu w regulamienie na ktory powolywal sie
konsultant. Plusem jest mozliwosc przelewania srodkow na rachunek w
przeciagu 7 dni od zlozenia wniosku (w takim terminie uzyskalismy numer
konta i dane dostepowe), jednak olbrzymim minusem jest brak mozliwosci
dysponowania srodkami, poniewaz nadal nie otrzymalismy obiecanej przesylki z
umowa i kodami jednorazowymi (czekamy juz 12 dni od zlozenia wniosku).
Srodki znajduja sie na rachunku, bank nimi obraca, jednak klient nie posiada
takiej mozliwosci.
Chcialbym natomiast zwrocic uwage na VW Bank Polska Direct, naprawde mila,
kompetentna i szybka obsluga. We wtorek poinformowalem infolinie o checi
zalozenia konta, w czwartek odbior dokumentow o ustalonej porze, w piatek
zalozone konto z mozliwoscia dysponowania srodkami (razem 3 dni, brawo!).
Zakladane konto byla dla malej spolki prawa handlowego (z Twojego AMRA
polecenia na grupie) i tutaj infolinia sie niezbyt popisala poniewaz juz po
otrzymaniu dokumentow konsultantka kazala doslac "umowe spolki", co nie bylo
wymagane (jedynie KRS, NIP i REGON). Po krotkiej wymianie zdan, konsultantka
nie upierala sie przy swoim, poprosila abym poczekal w celu skonsultowania
sie z kierownikiem zmiany, po chwili powrocila na linie i przeprosila za
zaistniala sytuacje przyznajac sie do popelnionego bledu i przepraszajac.
Sprawa zalatwiona w krocej anizeli 3 minuty. Jednak jak widac na przykladzie
VW Banku Polska jest mozliwe szybkie zalozenie konta i poprawna obsluga
klienta.
Z pozdrowieniami,
--
Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska
-
14. Data: 2003-01-26 07:26:32
Temat: procedura zakladania kontach w roznych bankach, was: inteligo....
Od: "Robert" <s...@o...pl>
news:b0v5cl$kim$1@aquarius.webcorp.pl, Gregory BRZESKI
<g...@u...to-takze.webcorp.pl>:
> Plusem [mBanku] jest
> mozliwosc przelewania srodkow na rachunek w przeciagu 7 dni od
> zlozenia wniosku (w takim terminie uzyskalismy numer konta i dane
> dostepowe)
Jesli na tym Ci zalezalo, to powinienes zlozyc wniosek telefonicznie,
zamiast 7 dni byloby kilka minut.
A co to za klopoty regulaminowe, ktore opisujesz, bo nie umialem sie
domyslec?
--
Robert
To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
-
15. Data: 2003-01-26 10:04:16
Temat: Re: inteligo....
Od: "Mirass" <m...@w...pl>
Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:b0uu4q$37g$1@news.tpi.pl...
>
> Witam
>
>
> Użytkownik "Mirass" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:b0un33$573$1@news.tpi.pl...
> > ok ok... wiem że zgode rodziców, ale który jest nalbardziej korzystny...
> bo
> > ja się nie znam na tym za bardzo (wogule sie nie znam)... napiszcie mi
czy
> > te inteligo przebija te inne.... tzn niekoniecznie e-banki... moze byc
> > normalne konto bankowe Junior czy coś takiego...
>
> Nie ma jednego najlepszego banku do wszytskiego i dla wszystkich.
> Jakby tak bylo to by jeden zostal a inne zbankrutowaly:)
> Musisz niestety sam przemyslec co potrzebujesz i ile mozesz za to
zaplacic.
> Potem porownac oferty i wybrac.
> Nikt za Ciebie tego _dobrze_ nie zrobi .
> "Internertowe banki" sa szybkie i tanie. Do tego maja wysokie
> oprocentowanie.
> Ale zalatwienie czegokoliwek "papierkowego" trwa duzo wiecej niz w
> "marmurku".
> Maja tez ograniczona oferte.
>
> W Twojej sytuacji nie byloby najlepiej zalozyc konto tam gdzie rodzice?
> Ewentualnie jakies subkonto?
>
> P.S.
> Odpowiadaj pod cytatami a nie nad.
> Pozdrawiam
>
> Marcin
>
sluchaj nie mam możliwości założenia subkonta bo moi rodzice nie mają konta
w banku... mają tylko rachunek oszczędnościowy czy coś takiego....
tego... To te inteligo jest ok, czy nie?
-
16. Data: 2003-01-26 10:05:33
Temat: Re: inteligo....
Od: "Robert" <s...@o...pl>
news:b10bjg$42t$1@news.tpi.pl, Mirass <m...@w...pl>:
> sluchaj nie mam możliwości założenia subkonta bo moi rodzice nie mają
> konta w banku... mają tylko rachunek oszczędnościowy czy coś
> takiego....
no co takiego? nie jest to przypadkiem rodzaj konta?
> To te inteligo jest ok, czy nie?
Jest OK, tylko jesli nie chcesz za duzo placic, to musisz miec minimum 100
zl sredniomiesiecznie na koncie oraz nie mozesz zamawiac platnych
powiadomien SMSem.
--
Robert
To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
-
17. Data: 2003-01-26 10:11:45
Temat: Re: inteligo....
Od: "Mirass" <m...@w...pl>
Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b10bte$426$1@topaz.icpnet.pl...
> news:b10bjg$42t$1@news.tpi.pl, Mirass <m...@w...pl>:
>
> > sluchaj nie mam możliwości założenia subkonta bo moi rodzice nie mają
> > konta w banku... mają tylko rachunek oszczędnościowy czy coś
> > takiego....
>
> no co takiego? nie jest to przypadkiem rodzaj konta?
>
> > To te inteligo jest ok, czy nie?
>
> Jest OK, tylko jesli nie chcesz za duzo placic, to musisz miec minimum 100
> zl sredniomiesiecznie na koncie oraz nie mozesz zamawiac platnych
> powiadomien SMSem.
>
> --
> Robert
> To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
> Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
>
no to ok... a nie wiecie kiedy wznowią tą promocje z 50zł???
-
18. Data: 2003-01-26 10:22:14
Temat: Re: inteligo....
Od: "Robert" <s...@o...pl>
news:b10c1h$7ga$1@news.tpi.pl, Mirass <m...@w...pl>:
> no to ok... a nie wiecie kiedy wznowią tą promocje z 50zł???
Ktos wspominal, ze bardzo niedlugo - za kilka tygodni.
Szczegoly, jak skutecznie skorzystac z promocji, otrzymasz ode mnie na priv
:)
--
Robert
To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
-
19. Data: 2003-01-26 11:42:49
Temat: Re: procedura zakladania kontach w roznych bankach, was: inteligo....
Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>
> Jesli na tym Ci zalezalo, to powinienes zlozyc wniosek telefonicznie,
> zamiast 7 dni byloby kilka minut.
Zalezy mi na tym abym mogl posiadac w rozsadnym czasie (2-4 dni) konto z
ktorego moge korzystac. Natomiast rozsadny czas dostarczenia kart do konta
to ok. 14 dni. Czy sa dostepne statystyki dotyczace obslugi klienta w
bankach ? W szczegolnosci interesuja mnie statystyki bankow internetowych.
Jesli natomiast jest prawda, ze zlozenie wniosku telefonicznie przyspiesza
cala procedure zakladania konta to mBank ma kolejny minus, poniewaz
infolinia nie poinformowala o takiej mozliwosci oraz podczas skladania
wniosku za pomoca formularza internetowego takze nie znalazlem takiej
informacji. Jak juz wczesniej wspominalem firmy uslugowe powinny dbac o
proste i skuteczne informowanie klienta o dostepnych mozliwosciach, w
szczegolnosci podczas procesu pozyskiwania klienta.
> A co to za klopoty regulaminowe, ktore opisujesz, bo nie umialem sie
> domyslec?
Nie chcialbym zaglebiac sie w szczegoly, jednak sprawa dotyczy
pelnomocnictwa i wymogow stawianych pelnomocnikowi. Wedle regulaminu brak
wymogu na jaki sie powoluje konsultant w pismie.
Z pozdrowieniami,
--
Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska
-
20. Data: 2003-01-26 13:30:38
Temat: Re: procedura zakladania kontach w roznych bankach, was: inteligo....
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Gregory BRZESKI wrote:
> Zalezy mi na tym abym mogl posiadac w rozsadnym czasie (2-4 dni)
> konto z ktorego moge korzystac. Natomiast rozsadny czas
> dostarczenia kart do konta to ok. 14 dni. Czy sa dostepne
> statystyki dotyczace obslugi klienta w bankach ? W szczegolnosci
> interesuja mnie statystyki bankow internetowych.
Hi,hi - kazdy by tak chcial :)
W taki mrazie najlepiej jednak isc do tradycyjnego banku - w takim
citku masz od razu karte i mozesz korzystac z konta,.
W Inteligo - cala procedura (w ponad 80% przypadkow) trwa ok tygodnia.
A teraz po akcji reklamowej byl masowy run na ten bank - stad tez
trafiles jak trafiles (wcale nie bronie go).
W przypadku VW Banku - oni maja ok 40 tysiecy klientow, a jakosc ich
obslugi byla zawsze na wysokim poziomie. (az dziw, ze sie tym nie
chwala - ale po protu im tez nie zalezy na zbyt wielu drobnych
klientach).
W bankach internetowych - najgorsze jest - zaloezenie konta - pozniej
poziom uslug jest juz zestandaryzowany ;) i klopotow wielu nie ma.
--
Michal 'Amra' Macierzynski
www.prnews.pl - swiat e-bankow