  • 1. Data: 2006-10-17 08:41:37
    Temat: prog podatkowy
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, co mozna odpisac od podatku co wogole zrobic.
    dostaje rente po tacie i wlasnie wskoczylem na drugi prog podatkowy co z tym
    kwantem zrobic zeby jeszcze jakos te pieniadze odzyskac?ma ktos pomysl...
    oprocz tego ze internet moge odpisac.....

  • 2. Data: 2006-10-17 08:48:10
    Temat: Re: prog podatkowy
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwantem zrobic zeby jeszcze jakos te pieniadze odzyskac?ma ktos pomysl...
    > oprocz tego ze internet moge odpisac.....

    Ożeń się...

    JS

  • 3. Data: 2006-10-17 08:55:21
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    a co to da?
    :)

  • 4. Data: 2006-10-17 09:28:52
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    bartek wrote:
    > a co to da?
    > :)

    Wspolne rozliczanie sie ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2006-10-17 10:49:48
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 17 paź o godzinie 11:28, na pl.biznes.banki, Mithos napisał(a):

    > Wspolne rozliczanie sie ?

    Ale dopiero za następny rok podatkowy - w tym mu już nic nie da :/
    BTW - niezła renta że wpadłeś w II próg podatkowy !!!

    --
    Herbi
    17-10-2006 12:49:46

  • 6. Data: 2006-10-17 11:35:16
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Herbi wrote:
    > Ale dopiero za następny rok podatkowy - w tym mu już nic nie da :/
    > BTW - niezła renta że wpadłeś w II próg podatkowy !!!

    Pewnie nie renta tylko emerytura. Np. wojskowa.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2006-10-17 11:42:21
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 17 paź o godzinie 13:35, na pl.biznes.banki, Mithos napisał(a):

    > Pewnie nie renta tylko emerytura. Np. wojskowa.

    A od kiedy to "po rodzicach" otrzymuje się świadczenie w postaci emerytury?
    Dziecko po śmierci rodzica ma prawo do renty do czasu zakończenia edukacji
    albo góra (chyba) 25-26 lat. Ale to jest renta a nie emerytura.
    Emeryturę otrzymuje osoba która ja sobie wypracowała.

    --
    Herbi
    17-10-2006 13:42:20

  • 8. Data: 2006-10-17 11:52:12
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Herbi wrote:
> [...]
    > nie emerytura.
    > Emeryturę otrzymuje osoba która ja sobie wypracowała.

    Zastoswalem zbyt duzy skrot myslowy. Masz racje.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2006-10-17 13:24:16
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    to jest renta, ojciec byl majorem.
    (straz graniczna).
    Czyli nic zrobic juz nie zrobie procz odpisania sobie internetu ???
    ta rente za 1 rok moja mama zajmie bo ja koncze studia
    bo tak jest?
    jesli w chwili nie miala 50 lat a od smierci nie minie wiecej niz 5 lat to
    moze przejac rente?

  • 10. Data: 2006-10-17 13:28:37
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > BTW - niezła renta że wpadłeś w II próg podatkowy !!!

    Raczej niezle inne dochody, ze po zsumowaniu z renta wpadl w II prog...

    --
    Pozdrowienia
    ---