  • 1. Data: 2009-06-19 12:26:40
    Temat: prognoza dlugoterminowa
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Do końca zimnej wojny trwaliśmy w przekonaniu, że to człowiek przyniesie
    planecie zagładę. Okazuje się jednak, że przyroda może się sama z tym
    uporać, i to na kilka sposobów. Nie jest to wcale tak nierealne, jakby
    się wydawało

    Naukowcy wykryli bowiem 15 km pod Górą św. Heleny ogromną komorę
    wypełnioną częściowo stopioną skałą. Słowo ,,ogromna" jest w tym
    przypadku jak najbardziej uzasadnione: podziemny zbiornik sięga 70 km na
    północny wschód oraz 50 km na wschód od widocznego na powierzchni
    stożka. Może to świadczyć o tym, że tam w dole istnieje superwulkan.
    Wybuch takiego giganta wywołałby dramatyczne skutki odczuwalne na całym
    globie. Mógłby nawet przynieść światu zagładę.
    ---Koniec---

    I to niezależnie od opłat, jakie wynegocjuje Tusk w sprawie emisji CO2 !

  • 2. Data: 2009-06-19 13:38:59
    Temat: Re: prognoza dlugoterminowa
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nawet przynieść światu zagładę.
    > ---Koniec---
    >
    > I to niezależnie od opłat, jakie wynegocjuje Tusk w sprawie emisji CO2 !

    W tym kontekscie to tez jest tak samo ważne:

    http://www.rmf.fm/fakty/?id=143131

    http://tinyurl.com/kojsql

  • 3. Data: 2009-06-19 13:53:02
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > W tym kontekscie to tez jest tak samo ważne:

    Piszesz "w tym kontekście", to znaczy , że sugerujesz iż upiorny dr
    Piecha planował podstępnie wytrucie całego globu ivabradyną, ale na
    szczęście nasze czujne służby w porę to wykryły ?

  • 4. Data: 2009-06-19 14:13:26
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Piszesz "w tym kontekście", to znaczy , że sugerujesz iż upiorny dr Piecha
    > planował podstępnie wytrucie całego globu ivabradyną, ale na szczęście
    > nasze czujne służby w porę to wykryły ?

    Sugeruję że spamuję w spamie.
    Bredzisz nie na temat grupy, a ja bredze w tych Twoich bredniach.

    Co do tego co chciał Piecha, to mocno przesadziłeś; jak zwykle uciekasz z
    konkretów w paradoksy.

    Człowiek z rozsądnym IQ wie o co tu chodzi.

  • 5. Data: 2009-06-19 14:44:18
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > I to niezależnie od opłat, jakie wynegocjuje Tusk w sprawie emisji CO2 !

    W jego przypadku powinno być "wynegocjuje" a nie wynegocjuje.
    Dombrek