  • 1. Data: 2010-03-14 16:31:45
    Temat: program online
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    sprawdź www.elaboro.pl

    Elaboro to kompletny system do zarządzania firmą, pracujący w
    technologii internetowej czyli mówiąc po prostu: działa przez
    przeglądarkę, bez potrzeby instalowania. System wspierający praktycznie
    każdy dział w firmie: od sprzedaży przez księgowość, kadry i płace,
    środki trwałe, kontrolę kosztów, crm i serwis, do bardzo
    specjalistycznych modułów np. wbudowanego sklepu internetowego, modułu
    kontroli kosztów w firmie budowlanej, czy systemu zarządzania konferencjami.
    W praktyce każda firma w jednym miejscu uzyskuje wszystko to co jest jej
    potrzebne do pracy, od tzn. "zwykłego" programu sprzedaży, przez
    rozbudowaną księgowość, profesjonalnego maila nie obciążonego reklamami
    do sklepu internetowego. I to wszystko bez inwestycji w sprzęt, zmiany
    systemów, zakupu kosztownych serwerów i programów, działające zawsze i
    wszędzie, dobrze i tanio, wystarczy tylko uruchomić przeglądarkę ... tak
    to prawda, chcemy spełniać Twoje marzenia o prowadzeniu firmy.

  • 2. Data: 2010-03-14 19:59:03
    Temat: Re: program online
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    I wszystkie dane przepływowe firmy leżą gdzieś na czyimś serwerze?

    Po tych wszystkich bankach danych zewnętrznych brakuje mi tylko, żeby online
    można było przechowywać PINy itp sprawy.
    Ale nie wykluczam, że w USA już takie coś zrobili.

  • 3. Data: 2010-03-14 20:18:51
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    On 14.03.2010 20:59, skippy wrote:
> [...]
    > online można było przechowywać PINy itp sprawy.
    > Ale nie wykluczam, że w USA już takie coś zrobili.

    tak leżą i są nieźle zabezpieczone ( jest np. co 2 godziny backup ), w
    porównaniu z zabezpieczeniami windows, gdzie rootkit, lub inny wirus
    jest w stanie praktycznie wszystko wyciągnąć, złośliwy pracownik może
    wykasować nie mówiąc o zgubionych notebookach i innych takich ...
    to bezpieczeństwo jest o niebo lepsze ....

  • 4. Data: 2010-03-14 21:12:31
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    ok płaci się za bezmyślność, to prawda, sory.

  • 5. Data: 2010-03-17 12:14:56
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Elab pisze:
    > sprawdź www.elaboro.pl

    ale dno... nie nie to juz 2km po nizej dna... interface i fnkcjonalnosc
    zaporozca na torze wyscigowym...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 6. Data: 2010-03-18 08:31:01
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Elab <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wykasować nie mówiąc o zgubionych notebookach i innych takich ...
    > to bezpieczeństwo jest o niebo lepsze ....

    Chciałem zobaczyć to cudo ale nie mogie - logowanie.

    Co jak co, ale demo to podstawa reklamy tego typu produktu
    i tu musi być łatwy dostęp.

    Te literki takie blade i malusieńkie i strasznie ich dużo.

    Andrzej.

  • 7. Data: 2010-03-18 19:33:35
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    > Chcia?em zobaczy? to cudo ale nie mogie - logowanie.
    >
    > Co jak co, ale demo to podstawa reklamy tego typu produktu
    > i tu musi by? ?atwy dost?p.
    >
    > Te literki takie blade i malusie?kie i strasznie ich du?o.
    >
    > Andrzej.

    demo dostępne bezpośrednio pod :

    http://demo.elaboro.pl

    login: demo
    hasło: demo

    powinno działać bez problemu , serdecznie zapraszam do testów

  • 8. Data: 2010-03-18 19:36:21
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    > ale dno... nie nie to juz 2km po nizej dna... interface i fnkcjonalnosc
    > zaporozca na torze wyscigowym...

    hmmm, opinie klientów mam inne , ale jeśli chodzi o konkrety to chętnie
    wysłucham krytyki

  • 9. Data: 2010-03-20 10:03:37
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Elab pisze:

    > hmmm, opinie klientów mam inne , ale jeśli chodzi o konkrety to chętnie
    > wysłucham krytyki

    konkretnie to najpierw popraw bledy ortograficzne...

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. a duzo masz tych klientow;)?

  • 10. Data: 2010-03-20 10:06:27
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Elab pisze:

    > demo dostępne bezpośrednio pod :
    >
    > http://demo.elaboro.pl
    >
    > login: demo
    > hasło: demo
    >
    > powinno działać bez problemu , serdecznie zapraszam do testów

    demo ma pelna funkcjonalnosc (zwlaszcza jesli chodzi o bezpieczenstwo)?

    pozdrawiam
    SlawcioD