  • 1. Data: 2003-09-22 19:16:47
    Temat: programy "grupowe";-)
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Mam nietypowe pytanie i raczej techniczne niż merytoryczne. Otóż jakiego
    programu używacie do obsługi grup dyskusyjnych, lub jakie polecacie?

    Wiem że możecie napisać po prostu NTG, ale mimo wszystko ciekaw jestem co
    sie uzywa do przegladania grup oprócz IE? Jeeśli znacie ciekawe programy, to
    prosze tez o linki.

    Pozdrawiam wszystkich

    lelek

  • 2. Data: 2003-09-22 19:38:13
    Temat: Re: programy "grupowe";-)
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik lelek <l...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bknhs8$rmu$...@i...gazeta.pl...

> [...]

    > ale mimo wszystko ciekaw jestem co
    > sie uzywa do przegladania grup oprócz IE? Jeeśli znacie ciekawe programy,

    Outlook Express (łatwy w obsłudze, hehe ;-)). Nie wie ktoś jak sprawić, żeby
    w nagłówku przy odpowiedzi zamiast "Odp:" pojawiało się "Re:"?

  • 3. Data: 2003-09-22 19:42:01
    Od: "Tomasz Gessner" <t...@N...pl>

    > Outlook Express (łatwy w obsłudze, hehe ;-)). Nie wie ktoś jak sprawić,
    żeby
    > w nagłówku przy odpowiedzi zamiast "Odp:" pojawiało się "Re:"?

    narzedzia / opcje / wysylanie / ustawienia miedzynarodowe / zaznacz "Przy
    odpowiadaniu na ... "

    Tomasz Gessner
    Rynek Futures - www.fop.pl
    t...@o...pl

  • 4. Data: 2003-09-22 19:46:14
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Tomasz Gessner <t...@N...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bknjaa$cfm$...@n...onet.pl...

    > narzedzia / opcje / wysylanie / ustawienia miedzynarodowe / zaznacz "Przy
    > odpowiadaniu na ... "

    Ciekawe, bo mam tą funkcję "zaptaszkowaną"... Buuu! Będę musiał zmieniać za
    każdym razem (a może to nie ma znaczenia i może być Odp: ?)

  • 5. Data: 2003-09-22 19:53:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/22/2003 9:16 PM, Użytkownik lelek napisał:
    [...]

    Mozilla - www.mozillapl.org

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 6. Data: 2003-09-22 19:54:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    corner wrote:
    > Ciekawe, bo mam tą funkcję "zaptaszkowaną"... Buuu! Będę musiał
    > zmieniać za każdym razem (a może to nie ma znaczenia i może być Odp:
    > ?)

    NTG!!!!
    Sprobuj tego: http://flash.to/oe-quotefix/

  • 7. Data: 2003-09-23 07:28:05
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Popatrzmy co też wymyślił "lelek" <l...@g...pl>:

> [...]
    > sie uzywa do przegladania grup oprócz IE? Jeeśli znacie ciekawe programy, to

    Forte Agent

    PS. Poprzeglądaj sobie nagłówki postów - jest tam X-Newsreader albo
    User-Agent

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 8. Data: 2003-09-24 08:33:32
    Temat: Re: programy "grupowe";-) [NTG]
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik lelek pisze:

    > Mam nietypowe pytanie i raczej techniczne niż merytoryczne. Otóż jakiego
    > programu używacie do obsługi grup dyskusyjnych, lub jakie polecacie?
    Idź na Header-statistics for: Newsreader (grouped, per msg.)
    (based on msgs with bodies within last 20 days)
    2650 100,00% (probe count)
    1718 64,83% "Microsoft Outlook"
    274 10,34% (not set)
    175 6,60% http://niusy.onet.pl
    169 6,38% "Mozilla/NetScape"
    112 4,23% "Forte Agent"
    51 1,92% "TIN"
    30 1,13% "Gnus"
    28 1,06% "slrn"
    17 0,64% "Gravity"
    14 0,53% "Xnews"
    12 0,45% Bardzo marny i niejednemu sie nie podoba

    Lepiej idź na pl.news.czytniki.

  • 9. Data: 2003-09-24 19:33:28
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    lelek wrote:

    > Mam nietypowe pytanie i raczej techniczne niż merytoryczne. Otóż jakiego
    > programu używacie do obsługi grup dyskusyjnych, lub jakie polecacie?

    Z darmowych Netscape. Z płatnych Forte Agent. Więcej na

  • 10. Data: 2003-09-24 19:34:54
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    corner wrote:

    > Outlook Express (łatwy w obsłudze, hehe ;-)). Nie wie ktoś jak sprawić, żeby
    > w nagłówku przy odpowiedzi zamiast "Odp:" pojawiało się "Re:"?

    Może łatwy, ale dupiasty. Np. nie potrafi wysłać nie połamanego linka
    jeżeli jest dłuższy niż ustawina długość linii. Ma znacznie wiącej
    bugów.