  • 1. Data: 2010-03-15 17:35:54
    Temat: promocja MP3 w LukasBanku
    Od: z...@o...pl

    osobom zakładającym nowe rachunki w Lukasie
    bank rozdaje MP3: gdzie w tej promocji jest haczyk?

  • 2. Data: 2010-03-15 17:59:00
    Temat: Re: promocja MP3 w LukasBanku
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    z...@o...pl napisał(a):

    > ...bank rozdaje MP3: gdzie w tej promocji jest haczyk?]

    made in PRC, ten za ~23 zeta ? ;)

  • 3. Data: 2010-03-15 18:31:38
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hnlsh4$513$1@inews.gazeta.pl...

    > made in PRC, ten za ~23 zeta ? ;)

    Pewnie 128MB :)

  • 4. Data: 2010-03-15 19:33:56
    Od: z...@o...pl

    > made in PRC, ten za ~23 zeta ?  ;)

    było dla mnie oczywiste że za vw ani nawet za trabanta
    tej empetrójki nie wymienię, ;P jednakże interesuje mnie
    czy bank zawarł w warunkach promocji zapisy przymuszające
    mnie do zapłacenia za usługi bankowe np. 100zł rocznie
    albo inne haczyki...

    a na www nic nie znalazłem, dezinfolinia sapie mlaska
    nic konkretnego nie wie i rozłącza pod pozorem próby
    przekierowania do właściwego działu.

  • 5. Data: 2010-03-15 19:59:40
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    bartekkr pisze:
    > Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:hnlsh4$513$1@inews.gazeta.pl...

    > Pewnie 128MB :)
    mają kontrolę DRM, nie wgrasz pirackich mp3. Jedyny plik który
    odtwarzają jest jęcząca w kółko panienka "tak powinno być w każdym
    banku" i jakiś podkład z muminków. :)

  • 6. Data: 2010-03-15 20:22:41
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a na www nic nie znalazłem, dezinfolinia sapie mlaska
    > nic konkretnego nie wie i rozłącza pod pozorem próby
    > przekierowania do właściwego działu.

    A skąd masz tą informację? Czasem nie z "Radia Erewań"?

    wiatrak

  • 7. Data: 2010-03-15 21:01:45
    Od: z...@o...pl

    > A skąd masz tą informację? Czasem nie z "Radia Erewań"?

    kartka w placowce lukasa "zapytaj komu dajemy MP3"
    no to pytam: musiałbym założyć lokatę czy wziąć kredyt?
    a pracownik banku: założyć konto, ale że pan już ma,
    i nie chciał powiedzieć ani słowa wiecej

  • 8. Data: 2010-03-16 18:56:22
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a na www nic nie znalazłem, dezinfolinia sapie mlaska
    > nic konkretnego nie wie i rozłącza pod pozorem próby
    > przekierowania do właściwego działu.

    Za to ja znalazlem! Po zbóju promocja. :) Czy oni nas mają za kompletnych
    idiotów?
    Jak dokonasz do końca kwietnia 12-tu płatności kartą Lukas to dostaniesz,
    UWAGA:

    "nagrodę w postaci wieszaczka (uchwytu) na torebkę o wartości rynkowej 20,00
    (słownie:
    dwadzieścia) złotych."

    Ocipieli calkiem,
    http://www.lukasbank.pl/download/regulamin_promocji_
    pozwol_sobie_na_wiecej_przyjemnosci.pdfwiatrak

  • 9. Data: 2010-03-16 19:00:42
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

  • 10. Data: 2010-03-16 19:30:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > UWAGA:
    >
    > "nagrodę w postaci wieszaczka (uchwytu) na torebkę o wartości rynkowej

    Od czasu kiedy w Mastercard wygrałem Pudełko Drewniane z Ptakami nic mnie
    już nie zdziwi.