  • 1. Data: 2012-03-02 10:50:33
    Temat: promocja dbNet 8.1% netto przedluzona
    Od: pawlin <p...@f...com>

    tak jak w tytule

    pawlin

  • 2. Data: 2012-03-02 11:38:46
    Temat: Re: promocja dbNet 8.1% netto przedluzona
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-02 11:50, pawlin pisze:
    > tak jak w tytule

    Do kiedy ta promocja ?

    Mr. Owl.

  • 3. Data: 2012-03-02 11:40:45
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-03-02 11:50, pawlin pisze:
    > tak jak w tytule
    >
    > pawlin

    Niestety ale tylko na pierwszym koncie. Na drugim i trzecim jest już
    tylko 4,09.

  • 4. Data: 2012-03-02 11:42:06
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-03-02 12:38, Pan Sowa pisze:

    > Do kiedy ta promocja ?
    >
    > Mr. Owl.

    Bank nie podaje, więc pewnie do odwołania -:)

  • 5. Data: 2012-03-02 11:51:43
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-03-02 12:40, news.home.net.pl pisze:

    > Niestety ale tylko na pierwszym koncie. Na drugim i trzecim jest już
    > tylko 4,09.
    takie byly warunki promocji. na infolinii mowia ze promocja do odwolania.

    pawlin

  • 6. Data: 2012-03-02 16:47:55
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 2 Mar, 11:50, pawlin <p...@f...com> wrote:

    Inaczej mówiąc DBNET na dziś nie ma sobie równych. Jedyny mankament to
    ograniczenie do 10k PLN na KO. Nie rozumiem dlaczego ten bank jest tak
    nielubiany

  • 7. Data: 2012-03-02 19:22:10
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-02 17:47, eisenberg pisze:
    > Inaczej mówiąc DBNET na dziś nie ma sobie równych. Jedyny mankament to
    > ograniczenie do 10k PLN na KO. Nie rozumiem dlaczego ten bank jest tak
    > nielubiany

    Ma (może miał, nie wiem jak jest teraz) fatalny dostęp przez internet.

    Mr. Owl

  • 8. Data: 2012-03-02 20:32:02
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    Użytkownik "Pan Sowa" <p...@g...ru> napisał w wiadomości

    > Ma (może miał, nie wiem jak jest teraz) fatalny dostęp przez internet.
    >
    > Mr. Owl

    Dostęp przez net w porzo, hasla sms, bezproblemowe logowanie, przejrzysty
    interfejs - mam równiez ING Direct, Nordeę, Inteligo i mBank, więc mam
    porównanie
    :)
    PS. Najgoorrszyy net to Nordea, az mi się nie chce logować przez te zdrapki
    za kazdym logowaniem - to jest jakaś dziczyzna amerykańska (znaczy się
    skandynawska :)))

    KZ

  • 9. Data: 2012-03-03 02:51:58
    Temat: Odp: promocja dbNet 8.1% netto przedluzona
    Od: "Kkklll" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "eisenberg" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 2 Mar, 11:50, pawlin <p...@f...com> wrote:

    > Jedyny mankament to
    > ograniczenie do 10k PLN na KO.

    Można założyć tylko jedno db Konto Oszczędnościowe 24h.

  • 10. Data: 2012-03-03 09:03:04
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    to tylko dla nowych klientow? nie widze opcji zebym mogl otworzyc to
    konto majac juz u nich dbnet