  • 1. Data: 2009-12-29 19:03:06
    Temat: promocja mastercarda
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Przypomniałem sobie o tym że MC pewnie ma jakiś okołoświąteczny
    konkurs, wszedłem na 3636.pl, przeczytałem zasady... i jakoś mi się
    odechciało :) Nagrody główne (wyjazd do RPA) są dla hurtowników którzy
    naklepią tysiące transakcji przy pomocy kolegów z POSami, a nagrody
    dodatkowe to jakieś 10-gramowe sztabki złota dla tych co najszybciej
    odpowiedzą na jakieś pytania. Jeszcze gdyby to była loteria, a tak to
    jakiś głupi wyścig się robi :)

    Jeszcze sobie wymyślili że jednak trzeba trzymać te głupie slipy z POSów -
    dotąd można było po prostu pokazać wyciąg, teraz operacje na wyciągu są
    uznawane tylko dla transakcji internetowych. To już mnie ostatecznie
    zniechęciło :) No, może jeszcze bardziej to że jak na ostatniej promocji
    wygrałem jakiegoś pendrive'a i drałowałem na pocztę z tym głupim slipem to
    mnie w końcu olali i nic nie przysłali ;)

    Kiedyś to warto było rejestrować transakcje...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2009-12-29 19:13:20
    Temat: Re: promocja mastercarda
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Osiecki wrote:
> [...]
    > dodatkowe to jakieś 10-gramowe sztabki złota dla tych co najszybciej
    > odpowiedzą na jakieś pytania. Jeszcze gdyby to była loteria, a tak to

    bo na loterię trzeba miec pozwolenie, a na wyścig nie.

  • 3. Data: 2009-12-29 20:10:05
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 29, 8:03 pm, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Jeszcze sobie wymy lili e jednak trzeba trzyma te g upie slipy z POS w -
    > dot d mo na by o po prostu pokaza wyci g, teraz operacje na wyci gu s
    > uznawane tylko dla transakcji internetowych. To ju mnie ostatecznie
    > zniech ci o :)

    A kto tak wymyślił? Bo w regulaminie promocji tego nie widzę.

    > No, mo e jeszcze bardziej to e jak na ostatniej promocji
    > wygra em jakiego pendrive'a i dra owa em na poczt z tym g upim slipem to
    > mnie w ko cu olali i nic nie przys ali ;)
    >
    > Kiedy to warto by o rejestrowa transakcje...

    No jak dla mnie to opłaciło się zarejestrować te kilka transakcji...

  • 4. Data: 2009-12-29 20:52:31
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 29 Gru, 20:03, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Przypomnia em sobie o tym e MC pewnie ma jaki oko o wi teczny
    > konkurs, wszed em na 3636.pl, przeczyta em zasady... i jako mi si
    > odechcia o :) Nagrody g wne (wyjazd do RPA) s dla hurtownik w kt rzy
    > naklepi tysi ce transakcji przy pomocy koleg w z POSami, a nagrody
    > dodatkowe to jakie 10-gramowe sztabki z ota dla tych co najszybciej
    > odpowiedz na jakie pytania. Jeszcze gdyby to by a loteria, a tak to
    > jaki g upi wy cig si robi :)

    Ja akurat mam inne zdanie. W loteriach rejestrować transakcji nigdy mi
    się nie chciało. Za dużo roboty, a szansa na wygraną za mała. "Wyścig"
    to coś zupełnie innego. Parę wysłanych smsów i... stałem się
    posiadaczem sztabki złota :D

  • 5. Data: 2009-12-30 07:23:58
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > dotąd można było po prostu pokazać wyciąg, teraz operacje na wyciągu są
    > uznawane tylko dla transakcji internetowych. To już mnie ostatecznie

    TAk samo masz w konkursie VISY iż trzeba zbierać te papierki :/

  • 6. Data: 2009-12-30 07:29:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 08:23:58 +0100, SpeX napisał(a):

    > TAk samo masz w konkursie VISY iż trzeba zbierać te papierki :/

    W konkursie MC o ile dobrze pamiętam wystarczy wyciąg z historii/konta
    karty.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-12-30 08:14:54
    Od: Janosik <j...@g...com>

    On 29 Gru, 20:13, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
> [...]

    Misie z Mastercarda zmienily regulamin:

    6. Organizator zastrzega, że - przy wyłanianiu laureatów Nagrody I
    Stopnia - zgłoszenie przez Uczestnika
    kilku Transakcji dokonanych w tym samym dniu i na rzecz tego samego
    podmiotu będzie liczone jako
    jedno Zgłoszenie. W przypadku, gdy okaże się, że Uczestnik, któremu
    przysługuje Nagroda II Stopnia,
    dokonał w Konkursie kilku Zgłoszeń na podstawie Transakcji dokonanych
    w tym samym dniu i na rzecz
    tego samego podmiotu, Uczestnik ten traci prawo do Nagrody II Stopnia,
    która przepada na rzecz
    kolejnego Uczestnika stosownie do postanowień §4 ust. 3 Regulaminu. W
    przypadku powzięcia przez
    Organizatora informacji lub uzasadnionego podejrzenia, iż Uczestnik
    dokonuje Transakcji, o których
    mowa powyżej, Organizator, w każdym czasie, ma prawo zażądać od
    Uczestnika dostarczenia do
    siedziby Organizatora - w terminie 7 dni od otrzymania stosownego
    wezwania - wydruków z terminali
    płatniczych oraz wyciągów z konta bankowego wskazujących daty
    dokonania i adresatów wszystkich
    Transakcji, które Uczestnik zgłosił do Konkursu - pod rygorem
    wykluczenia z Konkursu i utraty przez
    Uczestnika prawa do Nagrody

  • 8. Data: 2009-12-30 08:34:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    > Kiedyś to warto było rejestrować transakcje...

    Swoją drogą ciekawe ile trzeba zrobić transakcji aby wygrać. Można
    zbierać oczywiście i uderzyć jakoś na koniec konkursu, ale wtedy jest
    prawdopodobieństwo, że będzie więcej takich jak my. Z nową zmianą
    regulaminu, to pozostaje tylko jakieś dotacje wysyłać.

    Xenocide

  • 9. Data: 2009-12-30 08:58:47
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "SpeX" news:c1.01.3JcQKs$HlK@mike.oldfield.org.pl

    > TAk samo masz w konkursie VISY iż trzeba zbierać te papierki :/

    Nie trzeba :) Jak wygrałem torbę wystarczył dla nich wydruk potwierdzenia
    transakcji wydrukowany z systemu mBanku.

  • 10. Data: 2009-12-30 14:23:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl

    > Jeszcze sobie wymyślili że jednak trzeba trzymać te głupie slipy z POSów -

    Moja matka nie tylko trzyma, ale i sprawdza, gdy dostanie wyciąg.
    I jak się coś nie zgadza, długo szuka przyczyny... Któregoś razu
    kupiła znicze, zapłaciła, ale kto inny zabrał i znicze, i slipa...
    Oczywiście w razie znalezienia niezgodności ja musiałbym pokryć. ;)
    (bo to ja namówiłem ją na kartę -- teraz jej bez karty trudno żyć)
    I tak mam nieźle z tym kryciem niezgodności -- księża kazali mi
    kryć ich podstarzałą teolog... :)

    Zawsze łatwiej pokryć zakup zniczy niż teolog... :)

    Ja nie trzymam slipów (chyba, że te z bawełny) ale sprawdzam w necie...
    Wyrywkowo, ale dość często...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'