  • 1. Data: 2011-08-18 06:02:11
    Temat: "propozycja w mBanku" ;-/
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    w systemie mBanku wyświetla mi się propozycja kredytu
    odnawialnego/gotówkowego oraz kk

    jest info, że prowizja za przyznanie kredytu w ror wynosi 0% więc
    postanowiłem skorzystać, a na drugim ekranie zonk:

    Przepraszamy, ale propozycja limitu jest w tej chwili niedostępna dla
    tego produktu. Wykorzystałeś już proponowany Tobie limit na tym
    produkcie lub na innym z oferty mBanku. Jeżeli jesteś nadal nim
    zainteresowany, zachęcamy do złożenia wniosku poprzez system
    transakcyjny. Wybierz z prawego menu opcję "Wnioski", a następnie z
    listy wybierz wniosek o interesujący Cię produkt.

    to propozycja jest czy nie jest dostępna? proponowanego limitu z
    pewnością nie wykorzystałem, bo nie korzystam z żadnych usług
    kredytowych ani w mBanku ani w Multi

    więc o co chodzi? znowu klienta wprowadzono w błąd?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2011-08-18 06:39:23
    Temat: Re: "propozycja w mBanku" ;-/
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

> [...]
    > skorzystać, a na drugim ekranie zonk:
    >
    > więc o co chodzi? znowu klienta wprowadzono w błąd?

    Jak nie wiadomo o co chodzi to.... wiadomo :D
    Ja za to widze skomasowane parcie na usluge sorbnet
    - jedynie 35zl od sztuki ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-08-18 07:13:20
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 18 Sie, 08:02, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    > kredytowych ani w mBanku ani w Multi
    >
    > więc o co chodzi? znowu klienta wprowadzono w błąd?

    Moze sprobuj w innych godzinach... Ja nie dalej jak 2 tygodnie temu
    kliknalem w Oferte dla Ciebie i powiem, ze zadzialalo jak trzeba.
    Decyzja byla w ciagu 7 minut, co wiecej byla pozytywna. Wniosek
    skladalem ok 15.30 w piatek, w poniedzialek przyszedl jeszcze jakic
    dodatkowy mail potwierdzajacy przyznanie limitu kredytowego. Chyba
    musial to odkliknac jakis czlowiec, aby prawu stalo sie zadosc...
    Generalnie po komentarzac, ktore tu wyczytalem, bylem mile zaskoczony.

    MK

  • 4. Data: 2011-08-19 11:01:59
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Przepraszamy, ale propozycja limitu jest w tej chwili niedostępna dla tego
    > produktu.

    Klikałeś tak jak trzeba - tylko OK? Czy też próbowałeś zmieniać parametry
    limitu?
    Nie wolno nic zmieniać, bo się system wysypie ;-)

  • 5. Data: 2011-08-19 11:46:31
    Od: Arcykapłan Harry El <e...@h...com>

    Chcesz mieć codziennie dochód przez całe życie?

    http://uniaeuropejska.blogspot.com/p/konstytucja-mie
    szkancow-planety-ziemia.html

  • 6. Data: 2011-08-19 18:52:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Klikałeś tak jak trzeba - tylko OK? Czy też próbowałeś zmieniać
    > parametry limitu?
    > Nie wolno nic zmieniać, bo się system wysypie ;-)

    tylko ok, nie wprowadzałem zmian i lipa

    --
    pozdrawiam
    RobertS