  • 1. Data: 2015-06-02 08:43:14
    Temat: prośba o poradę - gdzie założyć darmowe konto firmowe dla spółki fundacji?
    Od: n...@p...pl

    potrzebuję założyć konto firmowe dla fundacji

    warunki konieczne:
    1) dostęp internetowy do rachunku głównego i pomocnicznych
    2) wyciąg elektroniczny do rachunku głównego i pomocnicznych

    3) darmowe prowadzenie rachunku głównego, z którego co miesiąc
    można zlecić kilkanaście przelewów wewnętrznych (wewnątrz banku)

    4) darmowe prowadzenie 1-go konta pomocniczego z którego co miesiąc
    można zlecić kilkanaście przelewów wewnętrznych (wewnątrz banku)
    odpadają więc typowo oszczędnościowe z tylko jednym bezprowizyjnym

    mile widziane:
    5) darmowe prowadzenie 2-go konta pomocniczego z którego co miesiąc
    można zlecić kilkanaście przelewów wewnętrznych (wewnątrz banku)
    odpadają więc typowo oszczędnościowe z tylko jednym bezprowizyjnym

    6) firmowa debetówka bez opłaty miesięcznej (albo bezwarunkowo
    albo pod warunkiem jednej lub więcej transakcji 0,01 kartą, więc
    odpadają debetówki uwarunkowane obrotem kartowym 100zł lub więcej)

    znam ofertę Pekao SA, Polbank, mBank, Idea, pytam o INNE banki...

  • 2. Data: 2015-06-02 09:54:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > znam ofertę Pekao SA, Polbank, mBank, Idea, pytam o INNE banki...

    Jakiś czas temu Meritum kusił darmowym kontem firmowym (które i tak chyba
    nie spełniało wszystkich Twoich wymagań), ale jak jest obecnie to nie wiem.
    P.G.

  • 3. Data: 2015-06-02 12:02:22
    Od: n...@p...pl

    chcę zapytać tutejszych fachowców, ponieważ jeden z użytkowników napisał:

    > Jakiś czas temu Meritum kusił darmowym kontem firmowym (które i tak chyba
    > nie spełniało wszystkich Twoich wymagań), ale jak jest obecnie to nie wiem.

    rozumiem wiec że oferta o którą pytam może być niełatwa do znalezienia...

    więc odrzućmy "mile widziane" i i skupmy się na warunkach koniecznych:

    > warunki konieczne:
    > 1) bezpłatny dostęp internetowy do rachunku głównego i pomocnicznych

    myślę że to jest standard i spełnienie warunku (1) nie jest probleme

> [...]

    > 3) darmowe prowadzenie rachunku głównego, z którego co miesiąc
    > można zlecić kilkanaście przelewów wewnętrznych (wewnątrz banku)

    odnośnie (3) chcę dopytać: czy (biorąc pod uwagę że podmiotem jest
    fundacja) problemem jest (3a) znalezienie rachunku bezwarunkowo
    darmowego, czy raczej (3b) konta z przelewami wewnętrznymi gratis?

    > 4) darmowe prowadzenie 1-go konta pomocniczego z którego co miesiąc
    > można zlecić kilkanaście przelewów wewnętrznych (wewnątrz banku)
    > odpadają więc typowo oszczędnościowe z tylko jednym bezprowizyjnym

    odnośnie (4) chcę dopytać: czy (biorąc pod uwagę że podmiotem jest
    fundacja) dużym problemem jest znalezienie banku oferującego (oprócz
    darmowego konta firmowego, także) rachunek dodatkowy z więcej niż
    jednym bezprowizyjnym przelewem wewnętrznym (w obrębie tego samego
    banku)?

  • 4. Data: 2015-06-02 20:02:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-06-02 o 08:43, n...@p...pl pisze:
    > potrzebuję założyć konto firmowe dla fundacji

    a sprawdzałeś VW Bank?

    kojarzę, że mieli fajne konta dla fundacji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2015-06-02 21:08:37
    Od: n...@p...pl

    > a sprawdzałeś VW Bank?
    > kojarzę, że mieli fajne konta dla fundacji

    owszem, mają fajne konta dla każdego podmiotu, ale
    z tego co widzę na ich stronie chyba nie prowadzą
    rachunków pomocniczych, a ja potrzebuje co najmniej 1

  • 6. Data: 2015-06-06 00:07:29
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    W dniu 2015-06-02 o 08:43, n...@p...pl pisze:
    > potrzebuję założyć konto firmowe dla fundacji
    >
    > znam ofertę Pekao SA, Polbank, mBank, Idea, pytam o INNE banki...

    Nie wiem, skąd jesteś, ale może spróbuj w lokalnym albo nawet trochę
    bardziej odległym Banku Spółdzielczym. Niektóre z nich są bardzo
    elastyczne. Znam przypadek, w którym za dość niekłopotliwe reklamowanie
    takiego banku w materiałach fundacji (chodziło o logo w papierach
    firmowych i coś tam jeszcze), uzyskano darmowe konto + jakieś niewielkie
    bonusy. Ale to zależy od banku i prezesa.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2015-07-01 16:47:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" mkjndq$2ss$...@s...chmurka.net

    > Jakiś czas temu Meritum kusił darmowym kontem firmowym
    > (które i tak chyba nie spełniało wszystkich Twoich wymagań),
    > ale jak jest obecnie to nie wiem.

    Ja wiem. ;) 19,99 pln miesięcznie -- już 2 opłaty ze mnie zdarli...

    https://przejdzdomeritum.pl/P11550 <-- przejdź do Meritum

    Jak już pisałem -- chętnie podzielę się zyskiem, czyli 70 plnami.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'