  • 1. Data: 2011-12-07 17:14:33
    Temat: prowizja Ryanair i polskie karty
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Co tam jest obecnie do wyboru z czysto polskich kart "MC Prepaid", pomijając
    Neteller itp.?

  • 2. Data: 2011-12-07 17:31:26
    Temat: Re: prowizja Ryanair i polskie karty
    Od: "Sinus " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):
    > Co tam jest obecnie do wyboru z czysto polskich kart "MC Prepaid", pomijajac
    > Neteller itp.?

    Neteller, Moneybookers i inne wydane w UK już nie działają wcale.

    Póki co śmigają karty BZ WBK, ich własne i różnego rodzaju hybrydy, np.
    http://allegro.pl/mastercard-prepaid-aerogrupa-ryana
    ir-bez-prowizji-
    i1955448263.html

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2011-12-07 17:37:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 Dec 2011 18:14:33 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Co tam jest obecnie do wyboru z czysto polskich kart "MC Prepaid",
    > pomijając Neteller itp.?

    Według mnie najlepiej się sprawdza karta MC prepaid auchan. Nie ma limitu
    transakcji przeliczniki nawet ciekawe. Jest kompletnie za 0 zł tylko przy
    wyrobieniu trzeba zrezygnować z ubezpieczeń i wpłacić jednorazowo 30 zł
    (oczywiście do wykorzystania są od razu te pieniądze). Pisałem o niej
    kiedyś na grupie. Jedyny minus to zasilenie jej przelewem - trzeba czekać
    2-3 dni aż pojawi się kasa. Obsługuje ich pekao z żubrem czyli teraz to
    już chyba unicredit czy jak mu tam, więc może jakby przelew wewnętrzny to
    szybciej - niestety nie miałem jak sprawdzić. Za to wpłata w auchan w
    kasie jest od razu do dyspozycji na karcie i to w zasadzie w większości
    nagłych przypadków wystarcza.

    Jest jeszcze MC prepaid BZWBK ale limit pojedynczej transakcji to 500 zł
    i to IMO poważnie kaleczy tę kartę.

    Xenocide

  • 4. Data: 2011-12-07 19:02:26
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > szybciej - niestety nie miałem jak sprawdzić. Za to wpłata w auchan w
    > kasie jest od razu do dyspozycji na karcie i to w zasadzie w większości

    Dzięki, tak właśnie pamiętałem przez mgłę, że była jakaś karta któregoś z
    hipermarketów.

    Jak rozumiem, to jest to:
    http://www.swiataccord.pl/page/produkty/karta_skarbo
    nka_mastercard/

    Zatem Auchan będzie musiało zobaczyć moją szacowną osobę u siebie. :)

  • 5. Data: 2011-12-07 22:12:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 Dec 2011 20:02:26 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    nka_mastercard/

    > Zatem Auchan będzie musiało zobaczyć moją szacowną osobę u siebie. :)

    Tak to jest tak. Jest nawet jakiś podgląd przez www, no i karta jest
    strasznie długo ważna.
    Acha i jeżeli możesz to uważaj i sprawdź, bo o ile dobrze pamiętam nr
    telefonu nie jest tam chyba do niczego podpięty a te kmioty ze skarbonki-
    auchan, mimo braku zgody, wysyłają jakieś smsy. Przy którejś tam wpłacie
    zwróciłem uwagę i niby wyłączyli ale to nic nie dało i dalej przyłazi.

    Xenocide

  • 6. Data: 2011-12-07 22:22:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > auchan, mimo braku zgody, wysyłają jakieś smsy. Przy którejś tam wpłacie
    > zwróciłem uwagę i niby wyłączyli ale to nic nie dało i dalej przyłazi.

    OK, obadam i ewentualnie zadeklaruję jakiś wirtualny numer telefonu.

    Przy okazji, masz może to członkostwo w Wizz Xclusive Club?

    Bo się zgapiłem jak była po 45 zł, a teraz widzę jest już za 135zł i nie
    wiem czy to brać. To w połączeniu z płaceniem Citi Wizz daje w teorii
    naprawdę fajne ceny w Wizz, ciekawi mnie jak to w praktyce wygląda. Niby
    pisze, że tylko 10 EUR za odcinek, ale w praktyce te zniżki są o wiele
    wyższe czasami w porównaniu do ceny nie Xclusive...

  • 7. Data: 2011-12-07 22:39:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 Dec 2011 23:22:49 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > pisze, że tylko 10 EUR za odcinek, ale w praktyce te zniżki są o wiele
    > wyższe czasami w porównaniu do ceny nie Xclusive...

    No ja się zastanawiałem na tym Club Wizz ale za mało tym latam (w
    zasadzie to raczej znajomym kupuję). Faktem jednak jest, że zniżki są
    czasami ciekawe i jak masz jeszcze Citkową Wizz to wychodzi to naprawdę
    tanio. Ja tylko przetestowałem płatność Citkiem i prowizji dodatkowej
    brak. Z tego co wiem to działa to dobrze czyli jak masz członkostwo to
    kupujesz za tyle za ile podają na stronie.

    Xenocide

  • 8. Data: 2011-12-07 23:55:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > brak. Z tego co wiem to działa to dobrze czyli jak masz członkostwo to
    > kupujesz za tyle za ile podają na stronie.

    Polityka Ryana doprowadza mnie powoli do skrajnego zniesmaczenia (captcha na
    stronie, te ich plany wydania swojej kuriozalnej karty zwalniającej z opłat
    administracyjnych z typowo anglosaskimi kosztami przewalutowań oraz
    obowiązkiem trzymania na karcie 150 funtów i karami za nieużywanie karty) i
    chyba się przerzucę na Wizz jako główny low-cost.

  • 9. Data: 2011-12-08 07:50:54
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-12-07 23:22, MarekZ pisze:

    > Przy okazji, masz może to członkostwo w Wizz Xclusive Club?

    Ja mam. Lecieliśmy w 4 osoby, ja kupowałem bilety. Zrzuciliśmy się na
    Exclusiva bo wtedy i tak wychodziło taniej. A potem mam jeszcze rok na
    dalsze korzystanie ze zniżek, z czego już zresztą kolejny raz
    skorzystałem. Ceny na stronie masz, policz sobie kiedy Ci się zwróci i
    zadecyduj czy się opłaca. Z tego co pamiętam to na tych tańszych lotach
    upusty były rzędu 5-10 euro.

    pzdr
    Zyga

  • 10. Data: 2011-12-08 07:58:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > skorzystałem. Ceny na stronie masz, policz sobie kiedy Ci się zwróci i
    > zadecyduj czy się opłaca. Z tego co pamiętam to na tych tańszych lotach

    A jak to wychodzi na trasie KTW-BCN? To nie jest zbyt tania trasa. Trafiają
    się czasami jakieś ekstra oferty ograniczone czasowo czy raczej zawsze tylko
    te około EUR 10.