  • 1. Data: 2004-09-28 19:03:46
    Temat: przelew do Inteligo - jak szybciej
    Od: "danielos" <d...@w...pl>

    Witam,
    chcę aby pieniążki jak najszybciej znalazły się na koncie Inteligo, stąd mam
    2 opcje do wybrania:
    1. Wizyta w najbliższym PKO BP i wpłata gotówkowa.
    2. Przelew z konta Lukas Banku.

    Zakładamy że chcę to wykonać o 9 rano, który z wariantów będzie szybszy w
    realizacji? i kiedy mniej więcej (godz) będzie widoczny w Inteligo?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-28 19:12:17
    Temat: Re: przelew do Inteligo - jak szybciej
    Od: "Marcin" <a...@p...onet.pl>

    jeżeli dokonasz wpłaty pieniądze będą na drugi dzień (z autopsji), jeśli
    dokonasz przelewu powinny być tego samego dnia (również z autopsji).

    Pozdrawiam Marcin

  • 3. Data: 2004-09-28 19:17:10
    Od: "mindex" <m...@r...lublin.biz>

    Użytkownik "danielos" napisał

> [...]
    >
    > Zakładamy że chcę to wykonać o 9 rano, który z wariantów będzie szybszy w
    > realizacji? i kiedy mniej więcej (godz) będzie widoczny w Inteligo?

    W zasadzie to prawie żadna różnica, jak to zrobisz. Jeśli wpłacisz gotówkę w oddziale
    banku (a nie agencji) o 9 rano, środki powinny znaleźć się na koncie Inteligo jeszcze
    tego samego dnia i to jeszcze o godzinie, o której będziesz mógł zlecić przelew.
    Czyli do 15.00 (bo o tej mają ostatnią sesję wychodzącą). W oddziale PKO BP możesz
    zapytać, czy kasa na pewno będzie przelana tego dnia i zapytać, o której to zrobią -
    powinni wiedzieć.
    Jeśli musisz wypłacać kasę z bankomatu i nieść gotówkę do oddziału PKO BP, to lepiej
    już chyba przelać ją z Lukasa. Ale i tutaj warto się upewnić, o której mają sesję
    wychodzącą...
    Co do wpłaty w PKO BP to wiem z autopsji, że kasa jest zwykle tego samego dnia. Np
    przy wpłacie o 11.00 miałem ją już po 13.

    pzdr.

    --
    mindex
    mindex [at] rowery [dot] lublin [dot] biz

  • 4. Data: 2004-09-28 19:59:52
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    danielos <d...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Zakładamy że chcę to wykonać o 9 rano, który z wariantów będzie szybszy w
    > realizacji? i kiedy mniej więcej (godz) będzie widoczny w Inteligo?

    Najszybciej to wariant trzeci:
    - znalezc znajomego z kontem w Inteligo, dac mu gotowke
    do reki, a on niech od razu QuickMoneya zrobi.
    On nie bedzie musial do bankomatu biegac, a Ty bedziesz miec kase od reki na koncie.

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-

  • 5. Data: 2004-09-28 20:01:55
    Od: Circulus Vitiosus <c...@n...polbox.com>

    On Tue, 28 Sep 2004 21:17:10 +0200, "mindex"
    <m...@r...lublin.biz> wrote:

    >Co do wpłaty w PKO BP to wiem z autopsji, że kasa jest zwykle tego samego dnia.
    >Np przy wpłacie o 11.00 miałem ją już po 13.

    Potwierdzam, parę dni temu wpłacałem tuż przed 17.00 (o 17 zamykali
    oddział), ok. 19.00 pieniądze były już na koncie.

    --
    Bogdan Młynarczyk [CV]
    "Ubi ordo deficit, nulla virtus sufficit"

  • 6. Data: 2004-09-29 06:21:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Marcin Bohosiewicz napisał(a):

    > do reki, a on niech od razu QuickMoneya zrobi.

    A po co QuickMoney? Zwykły przelew wystarczy.

  • 7. Data: 2004-09-29 06:43:51
    Od: "danielos" <d...@w...pl>

> [...]
    > do reki, a on niech od razu QuickMoneya zrobi.
    > On nie bedzie musial do bankomatu biegac, a Ty bedziesz miec kase od reki

    niestety takiej możliwości nie było :(
    wpłaciłem dzisiaj w okienku o 8.02 i puściłem przelew (jednak z mBanku) o
    8.30, zobaczymy kto będzie pierwszy :)
    najlepiej się uśmiałem w placówce PKO, pytając:
    "O której jest najbliższa sesja wychodzącego Eliksiru?"
    pani na to zrobiła duże oczy, po czym wychyliła się do koleżanki z
    zapytaniem:
    "Pani Irenko, o której przelewy teraz wychodzą?",
    a expert Irenka błyskawicznie na to:
    "Gdzieś koło 9-tej albo 10-tej"
    :)))))
    pozdrowienia dla I oddziału w Tarnowie
    i dla grupowiczów z podziekowaniem za pomoc

  • 8. Data: 2004-09-29 17:15:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    danielos napisał(a):

    > "O której jest najbliższa sesja wychodzącego Eliksiru?"

    Do inteligo z PKO BP nie idzie elixir.

  • 9. Data: 2004-09-29 21:11:35
    Od: "danielos" <d...@w...pl>

    > Do inteligo z PKO BP nie idzie elixir.

    a co idzie?

  • 10. Data: 2004-09-29 21:14:23
    Od: "danielos" <d...@w...pl>

    > wpłaciłem dzisiaj w okienku o 8.02 i puściłem przelew (jednak z mBanku) o
    > 8.30, zobaczymy kto będzie pierwszy :)

    o 11 pokazała się wpłata gotówkowa, natomiast przelew z mBanku bylo
    "dopiero" o 16
    pozdr