  • 1. Data: 2003-02-18 08:42:22
    Temat: przelew funtow z UK na konto intrnetowe
    Od: "Jacek W." <j...@w...pl>

    Chcialbym dwoiedziec sie jak najtaniej mozna zrealizowac przelew waluty
    z Anglii na konto internetowe w mBanku lub KB24 ?
    czy w ogole tak mozena zrobic? jesli nie to w jaki sposob przeslac
    pieniadze?
    czy to sie oplaca? moze istnieja inne lepsze i sprawdzone metody
    przekazywania pieniedzy?

    pozd..
    Jacek

  • 2. Data: 2003-02-19 02:00:50
    Temat: Re: przelew funtow z UK na konto intrnetowe
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b2srld$cn9$1@bydinet1.bp.com.pl>, Jacek W. wrote:
    > Chcialbym dwoiedziec sie jak najtaniej mozna zrealizowac przelew waluty
    > z Anglii na konto internetowe w mBanku lub KB24 ?

    http://www.moneybookers.com/
    Przelewasz naich konto bankowe. Potem nalezy tylko stamtad wyplacic.
    Mozna zlecic na stronie www przelew na konto bankowe w Polsce,
    kosztuje to 1.50 EUR. Pamietaj ze w KB24 placisz jeszcze za przyjecie
    przelewu przychodzacego z zagranicy - 0.15%, min 3 zl, max 100 zl. Z
    tym ze pierwszy przelew na nowozalozone konto walutowe jest bezplatny.
    Bezplatne sa tez wszystkie przelewy przychodzace do kwoty 100USD lub
    rownowartosci.

    Jesli chcesz taniej i szybciej wyplacic z Moneybookers drobne kwoty -
    oferuje wyplate z prowizja liniowa 9%. Oplaca sie dla kwot do 66 zl.
    Przelewasz wewnatrz Moneybookers na moje konto tamze, a ja Tobie z
    Inteligo do polskiego banku.

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl