  • 1. Data: 2010-10-14 11:20:09
    Temat: przelew mBank -> EuroBank
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam

    Znajomy twierdzi że przelew od niego (mBank) wyszedł 11-go
    (poniedziałek). A u mnie (Eurobank) nadal go nie ma (14-ty; czwartek).
    Jak przelewam mBank->EB to dochodzi w miarę szybko. A tu leci czwarty
    dzień i nic. A co może chodzić? I gdzie szukać gdyby nadal nie
    dochodził? W mBanku czy w EB?

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2010-10-14 11:25:54
    Temat: Re: przelew mBank -> EuroBank
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > może chodzić? I gdzie szukać gdyby nadal nie dochodził? W mBanku czy w EB?

    Szukać u znajomego. Niekoniecznie musi być od razu małym kłamczuszkiem, bo
    Eurobank potrafi odbić przelew z powodu niezgodności danych właściciela
    rachunku z tym co jest napisane w zleceniu przelewu. Znajomy mógł nie
    zauważyć, że dostał zwrot.

  • 3. Data: 2010-10-14 11:26:30
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 14 Paź, 13:20, Zyga <z...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Jak przelewam mBank->EB to dochodzi w miarę szybko. A tu leci czwarty
    > dzień i nic. A co może chodzić? I gdzie szukać gdyby nadal nie

    Niech dobrze sprawdzi czy zrobił przelew, bo może go tylko
    zdefiniował...

  • 4. Data: 2010-10-14 11:42:59
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-10-14 13:25, MarekZ pisze:
    > Znajomy
    > mógł nie zauważyć, że dostał zwrot.

    dokładnie, dzięki za pomoc

    pzdr
    Zyga

  • 5. Data: 2010-10-14 11:58:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 13:20:09 +0200, Zyga napisał(a):

> [...]
    > Jak przelewam mBank->EB to dochodzi w miarę szybko. A tu leci czwarty
    > dzień i nic. A co może chodzić? I gdzie szukać gdyby nadal nie

    A sprawdzałeś w historii konta i ewentualnie odświeżyłeś widok. W EB
    często jest tak, że można się logować przez kilka dni, ale stan konta mam
    i tak ciągle takie sam, dopóki nie wykonamy owego "odświeżenia".

    --
    xbartx