  • 1. Data: 2009-01-15 20:09:57
    Temat: przelew vs. wplata - jak odroznic
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    Potrzebowalbym rozroznic czy srodki przetransferowane na rachunek
    bankowy zostaly przekazane poprzez wplate gotówkową lub przelew. Czy
    istnieje mozliwosc dokonania rozroznienia tych dwuch operacji np. po
    numerze konta bankowego platnika?

    z gory dzieki
    --
    Matt Rutkowski

  • 2. Data: 2009-01-15 21:35:20
    Temat: Re: przelew vs. wplata - jak odroznic
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Matt Rutkowski pisze:
> [...]
    > bankowy zostaly przekazane poprzez wplate gotówkową lub przelew. Czy
    > istnieje mozliwosc dokonania rozroznienia tych dwuch operacji np. po

    info może być w tytule wpłaty/przelewu, numer konta płatnika widać
    również przy wpłatach, ale np. na poczcie w tytule jest info, że to wpłata

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-01-15 21:53:00
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-01-15, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > info może być w tytule wpłaty/przelewu, numer konta płatnika widać
    > również przy wpłatach, ale np. na poczcie w tytule jest info, że to wpłata

    Dość dobrze to widać w różnych systemach płatności masowych, generalnie
    na pierwszy rzut oka już sporo widać. Punkty przyjmowania, różne 'agencje'
    robią to jako przelew ale opis zaczynają 'wpłata:' i na ogół jeśli
    odbiera się sporo przelewów to te 'wpłaty' na poczcie będą po prostu nie
    pasować do schematu innych.
    Można zrobić sobie np takie doświadczenie: poszukać przelewów z dobrze
    wypełnionymi pl-znaczkami, na 99% są one z bankowości elektronicznej
    (ale nie wynika z tego że są to wszystkie przelewy, ktoś może nie mieć
    ąę w nazwisku/adresie/opisie).
    Poczty to mają dobrze zdefinowane nr rachunku zródłowego, ciekaw jestem
    jak wygląda przelew np z pocztowego.
    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 4. Data: 2009-01-15 23:09:54
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    wplaty gotowkowe dokonywane na poczcie nie sa problematyczne

    choc te dokonywane w banku nie sa markoweane w zaden sposob w tytule
    wplaty (np. "wplata w PKO BP o/Swadzim "itd.)
    i jedyna mozliwoscia wg. mnie pozostaje sprawdzanie rachunku
    zrodlowego.

    --
    Matt Rutkowski

  • 5. Data: 2009-01-17 17:58:29
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Matt Rutkowski wrote:
> [...]
    > wplaty (np. "wplata w PKO BP o/Swadzim "itd.)
    > i jedyna mozliwoscia wg. mnie pozostaje sprawdzanie rachunku

    To raczej niemożliwe - tajemnica bankowa. Co najwyżej możesz próbować
    stwierdzić, czy przypadkiem dwa razy nie powtórzył się ten sam numer dla
    różnych wpłacających.

    --
    MiCHA