  • 1. Data: 2011-01-03 23:06:22
    Temat: przelew z KK ING do konca 2011 za darmo
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Czyzby nowy hicior?

    http://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/karty-kredy
    towe/pomaranczowa-karta-kredytowa-visa#tab=4

    "Do końca grudnia 2011 r. przelewy z karty kredytowej wykonywane w
    systemie bankowości internetowej ING BankOnLine są bezpłatne."

    I jeszcze sami pisza, ze dzieki takiej usludze mozemy "zasilać konto
    osobiste środkami dostępnymi w ramach limitu na karcie kredytowej i
    wykorzystać je jako pożyczkę bez dodatkowych formalności i podpisywania
    nowej umowy kredytowej,"

    Ktos przenosil karte do ING? Wiem, ze mozna z mBanku. Interesuje mnie
    glownie czy sprawdzaja zamkniecie karty w poprzednim banku ;)

  • 2. Data: 2011-01-03 23:42:52
    Temat: Re: przelew z KK ING do konca 2011 za darmo
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
> [...]
    >
    > "Do końca grudnia 2011 r. przelewy z karty kredytowej wykonywane w
    > systemie bankowości internetowej ING BankOnLine są bezpłatne."

    Słaby ten hicior:
    "W przypadku przelewów z karty Bank nalicza i pobiera od nich odsetki od
    dnia rozliczenia transakcji na rachunku karty do dnia poprzedzającego dzień
    jej spłaty włącznie."

    Pozdrawiam,
    maciek

  • 3. Data: 2011-01-03 23:45:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-04 00:42, maciek pisze:

    > S?aby ten hicior:
    > "W przypadku przelewów z karty Bank nalicza i pobiera od nich odsetki od
    > dnia rozliczenia transakcji na rachunku karty do dnia poprzedzaj?cego dzien
    > jej sp?aty w??cznie."

    No umknelo mi to...

  • 4. Data: 2011-01-04 06:20:39
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Ktos przenosil karte do ING? Wiem, ze mozna z mBanku. Interesuje mnie
    > glownie czy sprawdzaja zamkniecie karty w poprzednim banku ;)

    a nie interesowaloby Cie dzialanie zgodne regulaminem uslugi, nawet jesli
    nikt tego nie sprawdza ?

  • 5. Data: 2011-01-05 16:31:19
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    brum <b...@o...eu> dared to write:

    > a nie interesowaloby Cie dzialanie zgodne regulaminem uslugi, nawet jesli
    > nikt tego nie sprawdza ?

    Witamy rzecznika prasowego mBanku :)