  • 1. Data: 2004-02-02 10:21:04
    Temat: przelew z mbanku do inteligo - co jest?
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    przelew z mbanku do inteligo - co jest? w mbank mam potwierdzenie wykonania
    przelewu a kasy na koncie w inteligo niema. numer konta poprawnie wpisany:)

  • 2. Data: 2004-02-02 10:38:04
    Temat: Re: przelew z mbanku do inteligo - co jest?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > przelew z mbanku do inteligo - co jest? w mbank mam potwierdzenie
    wykonania
    > przelewu a kasy na koncie w inteligo niema. numer konta poprawnie
    wpisany:)

    A co ma być? Przecież ledwo 1 sesja przychodząca w Inteligo była (11:30). A
    i to "była" jest wątpliwe, bo księgowanie może trwać tak do 30 min. Trochę
    cierpliwości ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-02-02 11:20:38
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > A co ma być? Przecież ledwo 1 sesja przychodząca w Inteligo była (11:30).
    > i to "była" jest wątpliwe, bo księgowanie może trwać tak do 30 min. Trochę
    > cierpliwości ;-)

    myslalem ze potwierdzenie wykonania przelewu = doreczono :D

  • 4. Data: 2004-02-02 11:23:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości

    > myslalem ze potwierdzenie wykonania przelewu = doreczono :D

    Źle myślałeś. To oznacza tylko, że mbank wykonał przelew (przelew wyszedł z
    mbanku do KIR). Chyba nie oczekujesz wzięcia przez mbank odpowiedzialności
    za księgowanie w Inteligo ;-)) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-02-02 11:48:40
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Źle myślałeś. To oznacza tylko, że mbank wykonał przelew (przelew wyszedł
    > mbanku do KIR). Chyba nie oczekujesz wzięcia przez mbank odpowiedzialności
    > za księgowanie w Inteligo ;-)) ?

    juz doszedl :) o 12.44 smsik potwierdzil uznanie :D