  • 1. Data: 2003-04-15 13:58:01
    Temat: przelew zdefiniowany do ZUS z mbank
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może wie, dlaczego nie można zrobić przelewu zdefiniowanego do ZUS
    z konta firmowego.
    Panienka z infolinii twierdzi, że to ZUS nie pozwala i do ZUS musi być
    przelew jednorazowy i za każdym razem trzeba wklepywać hasło jednorazowe i
    to 3 razy ,bo na 3 konta do ZUS, strata czasu i papieru na hasła..Ja myśle,
    że to jakaś bzdura, skąd ZUS wie ,że ja wpisuje czy nie wpisuje hasła
    jednorazowe, przecież wysyła system, a sprawa haseł, to kwestia umowy z
    bankiem i realizacji oprogramowania systemu.Wysłałem maila do mbanku w tej
    sprawie ale jakoś nie mogę się doczekać odpowiedzi,czy może ktoś wie coś
    konkretnego na ten temat.
    pozd
    mareK

  • 2. Data: 2003-04-15 14:29:49
    Temat: Re: przelew zdefiniowany do ZUS z mbank
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule JdUma.45845$U...@n...chello.at,
    niejaki(a): mareK z adresu <m...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > systemu.Wysłałem maila do mbanku w tej sprawie ale jakoś nie mogę się
    > doczekać odpowiedzi,czy może ktoś wie coś konkretnego na ten temat.

    Przelew musi być jednorazowy gdyż mBank nie wdrożył jeszcze formatki
    przelewu zdefiniowanego dla ZUS .
    Prace nad tym rozwiązaniem trwają i ponoć przelew zdefiniowany do ZUS i US
    ma być wdrożony pod koniec roku .
    Takie modyfikacje systemu transakcynego wymagają dość długiego testowania .
    Jeśli się mylę z terminem to zapewne ktoś mnie poprawi .

    Pozdrawiam
    oporek2

  • 3. Data: 2003-04-15 14:58:10
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 15 Apr 2003 16:29:49 +0200, oporek2
    <o...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > przelewu zdefiniowanego dla ZUS .
    > Prace nad tym rozwiązaniem trwają i ponoć przelew zdefiniowany do ZUS i

    I znowu zima zaskoczyla drogowcow, poniewaz formularz ZUS-u obowiazywal tak
    prawie rok PRZED uruchomieniem mBanku, a formularz podatkowy za chwile
    skonczy dwa lata...

    > Takie modyfikacje systemu transakcynego wymagają dość długiego testowania
    > .

    Oczywiscie. I przemyslenia, co tak naprawde chce sie zrobic

    M.

  • 4. Data: 2003-04-15 15:38:12
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik oporek2 napisał:

> [...]

    Generalnie, to wspolczuje. Czy przynajmniej mozna zapisac ZUS jako
    odbiorce (chodzi o nazwy i numery kont)? A tak przy okazji, to w
    Inteligo jest to od dawna, wiec panienka z infolinii nie wie co mowi.

> [...]
    > Takie modyfikacje systemu transakcynego wymagają dość długiego testowania .
    > Jeśli się mylę z terminem to zapewne ktoś mnie poprawi .

    Jeszcze raz wspolczuje. I zycze milego czekania. Swoja droga to ile
    mozna pracowac i testowac kilka prostych formatek? Robiac to lewa reka,
    to sadze, ze przygotowanie formatki zajmie 1 dzien, a testowanie 1
    tydzien. Ale oczywiscie informatyka, to wiedza tajemna i moge sie mylic. :-P

    Bartol