  • 1. Data: 2008-07-05 18:06:45
    Temat: przelewy wewnętrzne BZWBK
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witam czy przelewy pomiędzy rachunkami (obcymi) w BZWBK chodzą w trybie
    online? czy w weekendy rowniez? pozdro

  • 2. Data: 2008-07-05 18:09:46
    Temat: Re: przelewy wewnętrzne BZWBK
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    mierzvoj pisze:
    > witam czy przelewy pomiedzy rachunkami (obcymi) w BZWBK chodz? w trybie
    > online? czy w weekendy rowniez? pozdro
    kiedyś robiłem i doszło dopiero w poniedziałek

  • 3. Data: 2008-07-05 18:11:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    mierzvoj pisze:
    > witam czy przelewy pomiędzy rachunkami (obcymi) w BZWBK chodzš w trybie
    > online? czy w weekendy rowniez? pozdro

    Roznie bywa. Chyba po 22-ej raczej nie pojda. I to pisze o przelewach
    pomiedzy wlasnymi kontami, na obce nie przelewalem.
    Dalem kiedys dyspozycje przelewu przyszlego z konta oszczedzajacego na
    karte kredytowa z terminem wykonania w niedziele - i faktycznie
    pieniadze zeszly z konta w niedziele i z ta data zaksiegowano obie operacje.