  • 1. Data: 2013-09-25 17:24:11
    Temat: przelewy wewnętrzne w meritum do 19
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Właśnie zauważyłem, że przez ostatni rok straciłem ponad 11zł odsetek, gdyz
    byłem przekonany że przelewy wewnętrzne w meritum chodzą do 21 a tu się
    okazuję, że do 19:00 w porywach do 19:15 i faktycznie to jest zapisane w
    regulaminie.
    Tak długo żyłem w nieświadomości, bo obierałem się na tym co widzę na
    witrynie, czyli ile mam kasy na danym koncie i do 21 zwykle było tak, że
    przelana kasa była zdjęta z jednego konta, a widoczna na innym, ale to się
    okazało tylko złudzeniem bo kasa księgowany była w dniu następnym. Wiem że
    mój błąd że nie doczytałem regulaminu, ale i w serwisie internetowym meritum
    powinien być pokazany pokazany faktyczny stan środków na kontach, a nie że
    po 19 jest niespójny z rzeczywistością.

    --
    m7marek

  • 2. Data: 2013-09-25 17:33:46
    Temat: Re: przelewy wewnętrzne w meritum do 19
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 25 Sep 2013 17:24:11 +0200, m7marek napisał(a):

> [...]
    > byłem przekonany że przelewy wewnętrzne w meritum chodzą do 21 a tu się
    > okazuję, że do 19:00 w porywach do 19:15 i faktycznie to jest zapisane w

    Miałem zamiar przenieść swoje główne konto z mBanku do Meritum, ale
    właśnie ta pozorowana onlajnowość Meritka mnie od tego powstrzymała.
    Kroplą która przelała czarę goryczy był przelew "natychmiastowy", który
    wykonał się dopiero następnego dnia.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2013-09-26 02:27:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 52430267$0$1248$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Kroplą która przelała czarę goryczy był przelew "natychmiastowy",
    > który wykonał się dopiero następnego dnia.

    Pisałem wielokrotnie o tym, że merytorycznie dziś jest dopiero jutro. ;)
    Ale mBank nie jest lepszy -- choć przelewa (z pustego w próżne) szybciej,
    pozakładał tyle pułapek, że co krok człek w którąś wpadnie. Korzystając
    z lekkości ,,kręcenia'' -- zadzwoniłem do mLinki, a ta mi śpiewa -- 1 pln
    jak nożem w plecy! Kiedyś dostałem podobnie piątakiem -- jak widać, uczę
    się na swych błędach. ;) Za kilkugodzinne spóźnienie w spłaceniu KK także
    dostałem kilka plnów potrącenia...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-10-01 00:46:01
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Przy okazji:
    W Meritum wkurza mnie, że obrazek weryfikacyjny pokazuje się dopiero po
    zalogowaniu do systemu, co jest już musztardą po obiedzie.