  • 1. Data: 2008-10-25 19:02:47
    Temat: przelewy wewnętrzne zestawienie, proszę o uzupelnienie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    z moich informacji i wg. opisu allegrowicza:
    http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=6692241

    MBANK - MBANK, 7 dni w tygodniu, całą dobę
    INTELIGO - INTELIGO, 7 dni w tygodniu, całą dobę

    BPH - BPH, tylko w dni robocze: 7:00-20:00, reszta w następny dzień roboczy
    BWZBK - BWZBK, tylko w dni robocze (brak pełnego info o godzinach)
    ING - ING, do soboty do 12:00 (brak pełnego info o godzinach)
    INTELIGO <> IPKO, 7 dni w tygodniu, po 20:00 dochodzą następnego dnia rano
    LUKAS - LUKAS, 6 dni w tygodniu (brak pełnego info o godzinach)
    PEKAO SA - PEKAO SA, w dni robocze (brak pełnego info o godzinach)
    POCZTA (kasa) - POCZTOWY24, następnego dnia po 15:00

    POCZTOWY24 - POCZTOWY24, brak danych
    GETIN - GETIN, brak danych
    POLBANK - POLBANK, brak danych
    BGŻ - BGŻ, brak danych

  • 2. Data: 2008-10-25 19:08:51
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    zlotowinfo wrote:
    > MBANK - MBANK, 7 dni w tygodniu, całą dobę
    tak samo Multibank

    > roboczy BWZBK - BWZBK, tylko w dni robocze (brak pełnego info o godzinach)
    Z pewnością także dni wolne od pracy. Nie pamiętam szczegółów, ale
    zapłaciłem komuś
    za aukcję i potwierdził odbiór pieniędzy.

  • 3. Data: 2008-10-30 22:28:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tak samo Multibank

    > Z pewnością także dni wolne od pracy. Nie pamiętam szczegółów, ale
    > zapłaciłem komuś
    > za aukcję i potwierdził odbiór pieniędzy.
    sprawdzone po 22:00 nie dochodzą tego samego dnia, czyli wieczorem nie
    chodzą

  • 4. Data: 2008-11-02 07:39:00
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    zlotowinfo pisze:
    > ING - ING, do soboty do 12:00 (brak pełnego info o godzinach)

    W dni powszednie do ok. 19:00
    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 5. Data: 2008-11-02 09:10:10
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):
    > INTELIGO - INTELIGO, 7 dni w tygodniu, całą dobę

    Zdarzyło mi się że przelew wykonany po 23 był zaksięgowany dopiero rano.
    Natomiast QuickMoney przechodzi zawsze w sekundę.

    I uzupełnienie:

    CITIBANK - CITIBANK, 7 dni w tygodniu, do ok. 22 na pewno, później nie testowałem

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2008-11-02 11:11:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    podsumowując porady:

    MBANK - MBANK, 7 dni w tygodniu, całą dobę
    INTELIGO - INTELIGO, 7 dni w tygodniu, całą dobę poprzez QuickMoney

    BPH - BPH, pn-pt: 7:00-20:00
    BWZBK - BZWBK, pn-pt do 22:00
    CITIBANK - CITIBANK, 7 dni w tygodniu, do 22:00
    ING - ING, pn-pt do 19:00, w soboty do 12:00
    INTELIGO <> IPKO, 7 dni w tygodniu, do 20:00
    LUKAS - LUKAS, 6 dni w tygodniu (brak info o godzinach)
    PEKAO SA - PEKAO SA, pn-pt (brak info o godzinach)
    POCZTA (kasa) - POCZTOWY24, następny dzień roboczy po 15:00

    Brak danych:
    POCZTOWY24 - POCZTOWY24
    GETIN GETIN
    POLBANK - POLBANK
    BGŻ - BGŻ

  • 7. Data: 2008-11-02 20:49:21
    Od: t...@b...pl

    > podsumowując porady:

    > INTELIGO - INTELIGO, 7 dni w tygodniu, całą dobę poprzez QuickMoney
    moja opinia: najbardziej spoko z polskich banków, szkoda że przelewy
    zewnętrzne płatne 0,99 osobiste 1,49 firmowe

    > MBANK - MBANK, 7 dni w tygodniu, całą dobę
    > MULTI - MULTI, 7 dni w tygodniu, całą dobę
    uwaga: MULTI-MBANK jest nie-wewnętrzny (bezsens ale tak jest)

    > BPH - BPH, pn-pt: 7:00-20:00

    > BWZBK - BZWBK, pn-pt do 22:00
    uwaga:w ciągu dnia przelewy wewnętrze idą po kilka godzin
    ten bank się powinien nazywać wschodni a nie zachodni

    > CITIBANK - CITIBANK, 7 dni w tygodniu, do 22:00
    > ING - ING, pn-pt do 19:00, w soboty do 12:00

    > INTELIGO <> IPKO, 7 dni w tygodniu, do 20:00
    przelewy między inteligentną a nieinteligentną częścią pkobp
    szwankują na okrągło.

    > LUKAS - LUKAS, 6 dni w tygodniu (brak info o godzinach)
    uwaga: często ok. północy nie da się wejść do e-bank.lukas.com.pl

  • 8. Data: 2008-11-02 21:08:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    t...@b...pl writes:

    [...]

    > uwaga: MULTI-MBANK jest nie-wewnętrzny (bezsens ale tak jest)

    Ale idzie szybciej niż eliksir (do sprawdzenia w archiwum)

    [...]
    > przelewy między inteligentną a nieinteligentną częścią pkobp
    > szwankują na okrągło.

    Tzn. Ile na ile Ci szwankowało i w jaki sposób?
    KJ

  • 9. Data: 2008-11-02 21:20:32
    Od: t...@b...pl

    > Tzn. Ile na ile Ci szwankowało i w jaki sposób?

    tzn. na 20 transakcji IPKO-Inteligo w ciągu dnia (np.: 10:30,
    12:17 itp) od ręki doszły 4, 15 po kilku kilkunastu godzinach
    a 1 na drugi dzień po 11:00)

    szwankowało = doszło ale z dużym nieakceptowalnym opóźnienieniem

  • 10. Data: 2008-11-03 23:10:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    BWZBK - BZWBK, pn-pt jednak już po 21 nie idzie