  • 1. Data: 2008-11-17 12:07:13
    Temat: przelewy z KK
    Od: "czp" <c...@g...pl>

    Witam!
    Który bank daje możliwość wykonywania dowolnych przelewów z salda KK (nie
    tylko za pród, czynsz, gaz), poza Aliorem. ...i jest to traktowane jako
    transakcja bezgotówkowa.

    pzdr
    czp

  • 2. Data: 2008-11-17 12:08:44
    Temat: Re: przelewy z KK
    Od: "czp" <c...@g...pl>

    sorki... pród = prąd

  • 3. Data: 2008-11-17 12:11:04
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 17 Lis, 13:07, "czp" <c...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Który bank daje możliwość wykonywania dowolnych przelewów z salda KK (nie
    > tylko za pród, czynsz, gaz), poza Aliorem. ...i jest to traktowane jako

    Było wielokrotnie na grupie - Getinbank, BZWBK, Multibank.

  • 4. Data: 2008-11-17 12:13:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "czp" gfrmsj$jgs$...@i...gazeta.pl

    > sorki... pród = prąd

    A kartą Alior można płacić za prund? ;)
    Brzmi jak reklama.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2008-11-17 12:44:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@g...pl f...@p...goo
    glegroups.com

> [...]
    > transakcja bezgotówkowa.

    : Było wielokrotnie na grupie - Getinbank, BZWBK, Multibank.

    Było wielokrotnie na grupie -- BZWBK pobiera 1%, nie mniej niż (bodajże) 2 złote.
    Czy Getinbank nadal obowiązkowo ubezpiecza płatnie? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-11-17 12:51:08
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 17 Lis, 13:44, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > k...@g...pl f...@p...goo
    glegroups.com

    > : Było wielokrotnie na grupie - Getinbank, BZWBK, Multibank.
    >
    > Było wielokrotnie na grupie -- BZWBK pobiera 1%, nie mniej niż (bodajże) 2 złote.
    > Czy Getinbank nadal obowiązkowo ubezpiecza płatnie? :)

    Nadal.

  • 7. Data: 2008-11-17 14:14:48
    Od: "Kris" <k...@n...com>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On 17 Lis, 13:07, "czp" <c...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > pzdr
    > czp

    >Było wielokrotnie na grupie - Getinbank, BZWBK, >Multibank.

    Multibank?? Nie sądze- bynajmniej ja nie mogę.

    Kris

  • 8. Data: 2008-11-17 14:26:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Multibank?? Nie sądze- bynajmniej ja nie mogę.
    >
    > Kris

    można robić przelewy z czarnej, ale tanie to nie jest (prowizja procentowa)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-11-17 16:25:05

    On 17 Lis, 15:26, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > można robić przelewy z czarnej, ale tanie to nie jest (prowizja procentowa)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Można z każdej karty robić przelewy za pośrednictwem operatora na
    infolinii.