  • 1. Data: 2009-09-26 17:27:41
    Temat: przeniesienie KK do Polbanku - weryfikacja
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Pojawiła się wreszcie możliwość przenoszenia kart do Polbanku. W
    informacji na stronie znalazłem takie dwa oto kwiatki:

    - nie żądamy zaświadczeń o dochodach w przypadku niektórych banków-
    wydawców przenoszonych kart;

    oraz

    - podpisujesz zobowiązanie do zamknięcia dotychczas posiadanej karty
    kredytowej.

    Pytanie oczywiście brzmi: które to banki oraz jak wygląda weryfikacja
    przez Polbank zamknięcia dotychczasowej karty ? Ktoś już to
    przerabiał ?

  • 2. Data: 2009-09-26 17:37:49
    Temat: Re: przeniesienie KK do Polbanku - weryfikacja
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    p.googlegroups.com...

    A ja znalazłem jeszcze jeden dodatkowy kwiatek - "przymusową" spłatę starej
    karty obciążoną 5%-ową prowizją. Najwyraźniej trzeba oświadczać zadłużenie
    przenoszonej karty w wysokości 9 groszy.

    4459 (20090926) __________

  • 3. Data: 2009-09-26 17:47:55
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > starej karty obciążoną 5%-ową prowizją. Najwyraźniej trzeba oświadczać
    > zadłużenie przenoszonej karty w wysokości 9 groszy.

    Moment. Wcześniejsza samodzielna spłata 100% nie jest przecież
    zabroniona. Wtedy zadłużenie wyniesie dokładnie 0 PLN. Więc w czym problem?

  • 4. Data: 2009-09-26 17:48:18
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Wrz, 19:37, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > A ja znalazłem jeszcze jeden dodatkowy kwiatek - "przymusową" spłatę starej
    > karty obciążoną 5%-ową prowizją. Najwyraźniej trzeba oświadczać zadłużenie
    > przenoszonej karty w wysokości 9 groszy.

    Nie doczytałem się, ze to przymusowe. Zaraz doczytam.. A "9 groszy" -
    dobre ..;-)

  • 5. Data: 2009-09-26 17:59:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote in
    message news:h9lk46$h2e$1@kushnir.sileman...

    > Moment. Wcześniejsza samodzielna spłata 100% nie jest przecież zabroniona.
    > Wtedy zadłużenie wyniesie dokładnie 0 PLN. Więc w czym problem?

    Budzi się w moim umyśle obawa, że procedura może zostać tak skonstruowana,
    iż będzie następować automatyczna przymusowa spłata kwoty wykazanej na
    ostatnim wyciągu, nawet gdyby miało to spowodować powstanie nadpłaty na
    źródłowej karcie.

    4459 (20090926) __________

  • 6. Data: 2009-09-26 19:01:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 26.09.09 19:59, MarekZ pisze:

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy
    > sygnatur wirusow 4459 (20090926) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Zrób coś z tą sygnaturą.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2009-09-26 19:40:20
    Od: szczurwa <s...@g...com>

> [...]

    > karty obciążoną 5%-ową prowizją. Najwyraźniej trzeba oświadczać zadłużenie
    > przenoszonej karty w wysokości 9 groszy.

    Na marginesie, orientujesz się, czy Polbank raportuje do BIK ?

  • 8. Data: 2009-09-26 19:45:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    p.googlegroups.com...

    > Na marginesie, orientujesz się, czy Polbank raportuje do BIK ?

    Nie wiem, nic tam nie mam, choć jeśli jest ta procedura przenosinowa, to
    pewnie spróbuję coś wziąć.

  • 9. Data: 2009-09-26 20:03:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > starej karty obciążoną 5%-ową prowizją. Najwyraźniej trzeba oświadczać
    > zadłużenie przenoszonej karty w wysokości 9 groszy.

    To chyba jest prowizja zwiazana z rozkladaniem zadluzenia na raty - przy
    przenoszeniu 10 rat.

  • 10. Data: 2009-09-26 20:07:26
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > To chyba jest prowizja zwiazana z rozkladaniem zadluzenia na raty - przy
    > przenoszeniu 10 rat.

    To oznacza stopę efektywną ponad 12% rocznie i żadnych możliwości manewru,
    co nie każdemu musi odpowiadać.