  • 1. Data: 2002-07-10 11:05:20
    Temat: przewalutowanie
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Czy oplaca sie wogole .. teraz przewalutowac oszczednosci ? ze PLN np. na
    EURO?

    Oliwia
    gg 25244

  • 2. Data: 2002-07-10 12:04:42
    Temat: Odp: przewalutowanie
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Oliwia <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:agh4di$u5q$...@n...polbox.pl...
    > Czy oplaca sie wogole .. teraz przewalutowac oszczednosci ? ze PLN np. na
    > EURO?

    z PLN na euro? a nie lepiej na USD? A moze jeszcze troszke poczekac i
    przewalutowac jak kurs euro dojdzie do 4,50?

    Malin

    --

    =========
    "Szczegolnie nie oszczedzam pieniedzy w bankach z kapitalem zagranicznym..."

  • 3. Data: 2002-07-10 12:19:00
    Temat: Re: przewalutowanie
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > z PLN na euro? a nie lepiej na USD? A moze jeszcze troszke poczekac i
    > przewalutowac jak kurs euro dojdzie do 4,50?

    bardzo zabawne ;-)

    Chodzi o to ze mam nieregularny doplyw gotowki i czy mimo wszystko oplaca mi
    sie w tym momencie przewalutowywac to co dostane?

    Oli

  • 4. Data: 2002-07-10 12:24:48
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:agh7p3$4u2$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > z PLN na euro? a nie lepiej na USD? A moze jeszcze troszke poczekac i
    > przewalutowac jak kurs euro dojdzie do 4,50?

    _oszczędności_

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-07-10 12:31:11
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi o to ze mam nieregularny doplyw gotowki i czy mimo wszystko
    oplaca mi
    > sie w tym momencie przewalutowywac to co dostane?

    Witam
    Po pierwsze musisz sobie odpowiedziec na pytanie czy potrzebujesz
    walut w bliskiej przyszlosci(wyjazd zagranice, splata kredytu
    walutowego) Jesli nie to widocznie chcesz zaspekulowac a to juz
    ciekawa sprawa ale majaca ryzyko. Jesli w gre nie wchodza powazniejsze
    kwoty to IMHO nie warto sie bawic - prowizje, marze moge zjesc
    potencjalny zysk nie mowiac juz o tym ze jak teraz zlotowka sie
    oslabila szybko w krotkim czasie to w takim samym czasie moze sie
    rownie dobrze wzmocnic. Jesli lubisz ryzyko i godzisz sie z mozliwymi
    stratami i znasz sie na rynku walutowym (pytasz czy warto rozumiem ze
    nie siedzisz w tym mocno) to czemu nie , jesli nie lepiej zaloz sobie
    jakas lokate w PLN.

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 6. Data: 2002-07-10 12:31:39
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > _oszczędności_

    Dzieki!
    i tak juz niewazne bo sie okazalo ze i tak nie moge ...

  • 7. Data: 2002-07-10 13:27:32
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Po pierwsze musisz sobie odpowiedziec na pytanie czy potrzebujesz
    > walut w bliskiej przyszlosci(wyjazd zagranice, splata kredytu
    /cut/

    Dziekuje Przemku ... wlasnie takiej senswonej odpowiedzi oczekiwalam ;-)

    Oliwia