eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [przydlugawe] lekki niesmak odnosnie dwoch bankow
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2010-11-05 17:48:46
    Temat: [przydlugawe] lekki niesmak odnosnie dwoch bankow
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Mam od kilku lat konto w BZWBK. Najpierw bylo to konto24.pl z allekarta.
    Pozniej karta zamienila sie w PayBack i taka tez zostala wydana. Po
    kilku miesiacach zrezygnowalem z karty calkowicie. Pozniej zorientowalem
    sie, ze jest cos takiego jak konto <30 i przeksztalcilem swoje konto.
    Namawiano mnie na karte, lecz sie nie ugialem.
    Teraz zapragnalem posiadania visy zblizeniowej. W oddziale zapewniano
    mnie, ze nie bedzie oplaty 25zl za wydanie, bo karta jest pierwsza, a
    nie kolejna wydana do tego rachunku. I co? Dzis pobrano 25zl. I znow
    musze to reklamowac i udowadniac, ze nie jestem wielbladem. Oczywiscie
    reklamacja tylko w oddziale.

    Jakis czas temu zapragnalem tez zalozyc konto w Toyota Banku. Mialo to
    byc konto Click, bo jest fajnie oprocentowane. Oczywiscie przez internet
    nie da sie wypelnic wniosku tylko o konto Click, bo trzeba podac "numer
    klienta polecajacego". Wypelnilem wiec jakis inny dziwny wniosek o
    konto, w ktorym mozna bylo zaznaczyc rowniez konto Click. Pomyslalem, ze
    tak trzeba. Pozniej bylo czekanie na telefon z potwierdzeniem danych.
    Mieli to zrobic do 2 dni. Po 3 dniach telefon. Akurat w tym momencie, w
    tej sekundzie, kiedy zjechalem do garazu podziemnego i stracilem zasieg.
    Kiedy wyjechalem "na powierzchnie" dostalem informacje o nieodebranym
    polaczeniu. Zdarza sie. Dzwonie do nich i mowie, zeby zadzwonili o
    normalnej porze, kiedy nie bede akurat wychodzil z domu, ani nie bede w
    pracy. Konsulant zapisal, ze maja dzwonic po 17. Dzis kolejny telefon.
    Dokladnie o tej samej godzinie - 11:17. Akurat bylem na basenie i sila
    rzeczy nie moglem rozmawiac. Ponownie do nich dzwonie. Tym razem CUD -
    mogli potwierdzic dane podczas MOJEGO telefonu. Pytam konsultantki czy
    bede placil za wydanie karty do konta, bo Click ma darmowa karte. Ona na
    to, ze wypelnilem wniosek o zwykle konto oraz o konto Click. Hmm,
    ciekawe po co mi dwa konta, kiedy wystarczy mi jedno bezplatne. Tu
    nastapila chwila konsternacji ze strony konsultantki. Stwierdzila, ze
    moglem wypelnic wniosek o samo konto Click. Mowie jej, ze nie da sie
    wypelnic takiego wniosku, bo trzeba podac "numer klienta polecajacego".
    Ona oczywiscie wciska, ze sie da. Zniknela na 3 minuty, po ktorych
    stwierdzila, ze faktycznie sie nie da. Skasowala wiec wniosek o normalne
    konto (ma to wielki sens) i zostawia tylko Click. Kolejny CUD.
    Powiedzialem, ze kurier ma przyjechac miedzy 18 a 21. Ma tak byc.
    Zobaczymy jaka umowe przywiezie.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1