  • 1. Data: 2008-10-21 07:32:00
    Temat: punkty za przelewy z kk w citi?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    właśnie oglądam sobie wyciąg kk za wrzesień i punkty naliczone jak należy...
    to od kiedy ma ich nie być, a może to tylko taka możliwość, że bank może
    przestać (ale nie musi) je naliczać?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-10-21 09:01:52
    Temat: Re: punkty za przelewy z kk w citi?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 21 Paź, 09:32, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    > to od kiedy ma ich nie być, a może to tylko taka możliwość, że bank może

    Od któregoś tam dnia września punkty nie są naliczane, nie pamiętam od
    którego, w każdym razie była taka informacja podana do wiadomości.
    Na moim koncie w BP 11 września naliczone są punkty za przelew, a 18
    września wystornowane.

  • 3. Data: 2008-10-21 09:10:47
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > właśnie oglądam sobie wyciąg kk za wrzesień i punkty naliczone jak
    > należy...
    > to od kiedy ma ich nie być, a może to tylko taka możliwość, że bank może
    > przestać (ale nie musi) je naliczać?

    Ostatnie naliczone punkty mam za przelew z dnia 9 września. Za przelew z
    dnia 12 września (faktycznie wykonany 15 września) punktów juz nie mam.

    marekz

  • 4. Data: 2008-10-21 09:24:19
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    h.googlegroups.com,
    *Użytkownik* wrote:

> [...]
    > którego, w każdym razie była taka informacja podana do wiadomości.
    > Na moim koncie w BP 11 września naliczone są punkty za przelew, a 18

    No wlasnie - mam tak samo.
    Tyle ze na wyciagu z KK punkty sa naliczone za wszystkie transakcje i
    przelewy wlacznie.
    Do BP wyslalem reklamcje, dlaczego za wrzesien mam mniej punktow niz mnie
    bank informuje i skad te dziwne storna i naliczenia 0 pkt jednego dnia.
    Zobaczymy co odpowiedza.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2008-10-21 11:27:19
    Od: Sneakers <p...@g...pl>

    On Tue, 21 Oct 2008 09:32:00 +0200, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >właśnie oglądam sobie wyciąg kk za wrzesień i punkty naliczone jak należy...
    >to od kiedy ma ich nie być, a może to tylko taka możliwość, że bank może
    >przestać (ale nie musi) je naliczać?

    Zaraz, zaraz. Ja chyba coś przeoczyłem ;-) Czyli punkty na karcie Citi
    BP nie są już naliczane?

    Jeśli tak, to ja się wypisuję :-( Tak w zasadzie tylko te punkty mnie
    z nimi trzymały. No i fakt, że karta jak dla mnie była prowadzona z
    ich strony nienagannie. Nie miałem żadnych zgrzytów i wogóle całkiem
    mile mi się znimi wspólpracowało.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller

  • 6. Data: 2008-10-21 11:49:01
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 21 Oct 2008 13:27:19 +0200, Sneakers napisał(a):

    > No i fakt, że karta jak dla mnie była prowadzona z ich strony
    > nienagannie. Nie miałem żadnych zgrzytów i wogóle całkiem mile mi się
    > znimi wspólpracowało.

    To chyba najważniejsze przy karcie kredytowej ;-) Jakieś punkciki to może
    miły, ale jednak tylko bonusik.
    Ja mojej Citi za nic nie oddam; zwłaszcza, że mam pod nią podpięte 2
    dodatkowe, a niedługo może będzie trzecia.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2008-10-21 11:57:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-21, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    [...]

> [...]
    > Ja mojej Citi za nic nie oddam; zwłaszcza, że mam pod nią podpięte 2
    > dodatkowe, a niedługo może będzie trzecia.

    Żeby tylko ich reguły podnoszenia limitu były bardziej jasne...

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2008-10-21 12:18:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ostatnie naliczone punkty mam za przelew z dnia 9 września. Za przelew z
    > dnia 12 września (faktycznie wykonany 15 września) punktów juz nie mam.
    >
    > marekz

    wykonałem kilka przelewów 15.09 i za wszystkie punkty są (na wyciągu, bo
    na stronie bp partner jeszcze nie patrzyłem)...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-10-21 12:18:42
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 21 Oct 2008 13:57:24 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Żeby tylko ich reguły podnoszenia limitu były bardziej jasne...

    Może i nie są jasne, ale nigdy nic nie musiałem do nich nosić czy się
    prosić, a łącznie mój limit wzrósł już o 325%.

  • 10. Data: 2008-10-21 12:19:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Żeby tylko ich reguły podnoszenia limitu były bardziej jasne...

    takie życie, jedni dostają bez niczego a inni nie mogą się doprosić i
    muszą papierki do banku wysyłać

    sam jestem ciekawy jakie są te kryteria, kto, kiedy i ile może dostać?

    --
    pozdrawiam
    RobertS