  • 1. Data: 2005-07-29 07:34:57
    Temat: pytanie o oplacalnosc kredytu mieszkaniowego w BOS
    Od: "Konrad" <n...@k...it>

    Na wstepie pytanie, ktory kurs mam brac pod uwage w przypadku kredytu
    mieszkaniowego, czy kurs dla dewiz, czy kurs dla pieniedzy :

    http://www.bosbank.pl/i.php?i=89

    jezeli w mBanku dostaje 2.65 w CHF (albo i mniej) ze spreadem 3% to nie jest
    to wcale az tak bardzo gorsze od BOSowego 1.8% ze spreadem 5% (lub 8% gdy
    bierze sie kurs dla pieniedzy)

    jezeli wezmie sie pod uwage dodatkowe plusy kredytu w mBanku, to BOS wcale
    nie wydaje sie byc tak atrakcyjny, czy sie myle .. ?

    Konrad

  • 2. Data: 2005-07-29 09:11:05
    Od: Maciej Montewski <maciej@WYTNIJ_TOmontewski.net>

    Konrad napisał(a):
> [...]
    > to wcale az tak bardzo gorsze od BOSowego 1.8% ze spreadem 5% (lub 8% gdy

    Po pierwsze bierzesz roznice w spreadzie miedzy bankami a nie sam
    spread. Jezeli w mBanku masz spread 3% a w BOSiu 5% to roznica jest
    jedynie 2% na korzysc mBanku. Bierzesz kurs dla dewiz.

    > jezeli wezmie sie pod uwage dodatkowe plusy kredytu w mBanku, to BOS wcale
    > nie wydaje sie byc tak atrakcyjny, czy sie myle .. ?

    Znasz cos rownie atrakcyjnego? Biorac pod uwage calkowity koszt kredytu
    przyjmujac na chwile obecna oprocentowanie 1.77% w BOSiu i duze LTV od
    70% w gore? Biorac pod uwage rowniez fakt, ze BOS nie wymaga polisy w
    kredytach do 30lat wlacznie. Naczytalem sie forum mBankowego nt.
    udzielania kredytow np w Gdansku, nie dziekuje ;]

    Ciekawy watek byl tez na tej grupie:
    http://tinyurl.com/agra3

    pzdr
    M.

    P.S. Nie, nie pracuje w BOSiu ;D

  • 3. Data: 2005-07-29 09:46:23
    Od: "Konrad" <n...@k...it>

    "Maciej Montewski" <maciej@WYTNIJ_TOmontewski.net> wrote in message

> [...]
    > kredytach do 30lat wlacznie. Naczytalem sie forum mBankowego nt.
    > udzielania kredytow np w Gdansku, nie dziekuje ;]

    dzieki za ten link, wlasnie po wizycie w expanderze naszla mnie ochota na
    takie porownanie

    czy wiesz moze czy bedac na umowe o dzielo beda w ogole chcieli ze mna w
    BOSiu rozmawiac ?

  • 4. Data: 2005-07-30 23:29:00
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    W poprzednim odcinku serialu pl.biznes.banki, "Konrad" <n...@k...it>
    napisał(a):

    > jezeli w mBanku dostaje 2.65 w CHF (albo i mniej) ze spreadem 3% to
    > nie jest to wcale az tak bardzo gorsze od [...]

    Wow! Jakie to warunki trzeba spełnić dla otrzymania 2.65 w mBanku? :-)

    Pozdrawiam
    Artur
    --
    Medżik DiscoPolo Mejker:
    http://www.mdpm.bzi.pl/

  • 5. Data: 2005-07-30 23:31:40
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:Xns96A4F906AF3Ebios.pl@213.135.44.34...

    > Wow! Jakie to warunki trzeba spełnić dla otrzymania 2.65 w mBanku?
    > :-)

    Zapewne wystarczy nie przechodzic do konkretow :-).

    marekz

  • 6. Data: 2005-07-31 00:05:47
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    W poprzednim odcinku serialu pl.biznes.banki, "MarekZ"
    <m...@w...irc.pl> napisał(a):

    > Zapewne wystarczy nie przechodzic do konkretow :-).

    :-))

    Przymierzam się u nich do kredytu, i póki co stanęło na 2.95 (+ szansa na
    prowizję 0.45%). Bardzo niechętnie patrzą na moje wnioski o 2.75, który to
    dają tylko dla kredytów > 400.000 i solidnym wkładzie własnym. Dlatego też
    jestem ciekaw jaki jest algotytm dla 2.65.

    Pozdrawiam
    Artur
    --
    Medżik DiscoPolo Mejker:
    http://www.mdpm.bzi.pl/

  • 7. Data: 2005-07-31 09:03:42
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:Xns96A415CD16BA9bios.pl@213.135.44.34...

> [...]
    > dają tylko dla kredytów > 400.000 i solidnym wkładzie własnym.
    > Dlatego też
    > jestem ciekaw jaki jest algotytm dla 2.65.

    Zaskakujaco niska prowizja.... 0,2% od 300.000 zł to 600 zł rocznie,
    mala roznica. Ale wiadomo, warto wydrzec tym hienom jak najwiecej :-).

    marekz

  • 8. Data: 2005-07-31 11:53:28
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    <m...@w...irc.pl> napisał(a):

    > Zaskakujaco niska prowizja.... 0,2% od 300.000 zł to 600 zł rocznie,
    > mala roznica. Ale wiadomo, warto wydrzec tym hienom jak najwiecej :-).

    Odpowiedź jest prosta: http://www.mbank.net.pl/ :-)

    Pozdrawiam
    Artur
    --