  • 1. Data: 2002-09-02 18:41:34
    Temat: pytanie o pytanie ;-)
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Prosze o pomoc przy nastepujacym pytaniu:

    Kredyty hipoteczne o podwojnym indeksowaniu powoduja:
    a. zwiekszenie kosztu kredytu
    b. wzrost oprocentowania kredytu
    c. przesuniecie czesci splat na okres pozniejszy

    Mozliwa 1,2 lub 3 dobre odpowiedzi. Objasnienie mile widziane :-)

    TIA

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-09-03 05:42:55
    Temat: Re: pytanie o pytanie ;-)
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Prosze o pomoc przy nastepujacym pytaniu:
    >
    > Kredyty hipoteczne o podwojnym indeksowaniu powoduja:
    > a. zwiekszenie kosztu kredytu
    > b. wzrost oprocentowania kredytu
    > c. przesuniecie czesci splat na okres pozniejszy

    Myślę, że a i c są poprawne.
    Przesunięcie częsci spłat spowoduje zwiększenie kosztów.
    A oprocentowanie, to juz zależy od woli banku ...
    tak mi się wydaje, ale może ktoś jeszcze sie wypowie :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik