  • 1. Data: 2011-03-01 21:41:54
    Temat: raifi premium
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    przyglądam się rajfiemu jako rorowi i jakoś coraz mniej mnie on do
    siebie przekonuje
    +ten interfejs flashowy nawet może być przynajmniej odpada im obsługa
    różnych przeglądarek

    - po 22 jak sobie np zablokujemy konto to trzeba czekać do rana, a ja
    już się przyzwyczaiłem że po 00:00 to dopiero zaczynam dzwonić do banków

    - dodałem odbiorcę krajowego ale myślę że dziś to już go nie zobaczę
    więc przelew muszę wykonać z innego banku

    - wiadomości migają dopóki się wszystkich nie otworzymy mimo że po
    tytule widzę że nie wzbudzi mojego zainteresowania

    - jest 21 parematrów konta lokacyjnego a nie ma jego %
    trzeba poszukać na stronie i to w tabeli.

    - pomniejsze to wysyłanie spamów na komórkę że w jakiś hotelu o którym
    nigdy nie słyszałem jest zniżka, normalnie drugi groupon

  • 2. Data: 2011-03-02 07:19:59
    Temat: Re: raifi premium
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 22:41:54 +0100, Ra napisał(a):

    > - po 22 jak sobie np zablokujemy konto to trzeba czekać do rana, a ja
    > już się przyzwyczaiłem że po 00:00 to dopiero zaczynam dzwonić do banków

    No to raczej zmień bank, bo tutaj ewidentnie działają tylko za dnia.

    > - dodałem odbiorcę krajowego ale myślę że dziś to już go nie zobaczę
    > więc przelew muszę wykonać z innego banku

    Na pewno pomoże wysiądź i wsiądź, jak w wielu innych przypadkach z życia
    wziętych.

    > - wiadomości migają dopóki się wszystkich nie otworzymy mimo że po
    > tytule widzę że nie wzbudzi mojego zainteresowania

    Taki urok ale możesz zgłosić do banku to może poprawią.

    > - pomniejsze to wysyłanie spamów na komórkę że w jakiś hotelu o którym
    > nigdy nie słyszałem jest zniżka, normalnie drugi groupon

    Można wyłączyć.

    --
    xbartx