  • 1. Data: 2004-07-01 11:05:01
    Temat: ranking kont osobistych w Rzepie
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04070
    1/pieniadze_a_1.html

    pozdrawiam Wielce Szanowna Kapitule

    maciek

  • 2. Data: 2004-07-01 11:45:43
    Temat: Re: ranking kont osobistych w Rzepie
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Thu, 01 Jul 2004 13:05:01 +0200, maciej wrote in nessage
    <cc0ra9$gt5$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    >http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_0407
    01/pieniadze_a_1.html

    "Bezdyskusyjnym zwycięzcą we wszystkich rankingach dla osób młodych
    jest eKonto w internetowym mBanku."

    i dalej:

    "Dostęp do rachunku można mieć za pośrednictwem Internetu, telefonu
    stacjonarnego i komórkowego."

    Najbardziej podoba mi się ten zwrot "można mieć".
    Czyżby "czasami można mieć" byłoby zbyt trywialne? :-)

  • 3. Data: 2004-07-01 13:04:05
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04070
    1/pieniadze_a_1.html

    > pozdrawiam Wielce Szanowna Kapitule
    >
    > maciek

    Eeee... Porobili błędy... :-(

    m23m

  • 4. Data: 2004-07-01 17:25:18
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    maciej wrote in news:cc0ra9$gt5$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04070
    1/pieniadze_a_1
    > .html
    > pozdrawiam Wielce Szanowna Kapitule

    Patrząc na ten raport nie dziwię się że piszący tutaj członkowie
    kapituły się nim nie chwalą - bo bank z największymi kolejkami i
    fatalną obsługą znalazł się na samym początku.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {6F1672E7-9284-483B-A3FC-5AFAC2548D84}

  • 5. Data: 2004-07-01 17:41:55
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce> napisał w wiadomości

    > Patrząc na ten raport nie dziwię się że piszący tutaj członkowie
    > kapituły się nim nie chwalą - bo bank z największymi kolejkami i
    > fatalną obsługą znalazł się na samym początku.

    Takie rankingi to a kant d** rozbić:-) To tak jakby powiedzieć, że dla mnie
    w smaku soku szarlotki bardziej liczy się kruchość ciasta a nie jabłka :-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-07-02 07:32:30
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    > Patrząc na ten raport nie dziwię się że piszący tutaj członkowie
    > kapituły się nim nie chwalą - bo bank z największymi kolejkami i
    > fatalną obsługą znalazł się na samym początku.

    A mnie zadziwia, że prawie wszystkie rankingi opierają się na oficjalnych
    materiałach banków. A życie wygląda zupełnie inaczej - a to interesuje
    klientów. Ale przecież lepiej pójść na łatwiznę i porównać sobie tabelki.
    Temat zaliczony, wierszówka leci. Co z tego, że taka praca nic nie wnosi dla
    czytelników.

  • 7. Data: 2004-07-02 20:32:02
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2004 09:32:30 +0200, "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >Temat zaliczony, wierszówka leci. Co z tego, że taka praca nic nie wnosi dla

    W Proficie był kiedyś rozbudowany może nie ranking, ale porównanie banków. Mi to
    pomogło przy wyborze nowego:
    http://profit.redakcja.pl/archiwum/spis.asp?Index=29

  • 8. Data: 2004-07-04 09:31:50
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 2 Jul 2004 09:32:30 +0200, "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>
    > wklepał(-a):

    Wszyscy moi madrzy znajomi maja konta w Lukas Banku.
    Gdzie indziej maja konta tylko ci ktorzy korzystaja z kont w bankach w jakis
    sposob zwiazanych z ich pracodawcami i maja korzystniejsze warunki niz
    przecietny klient.

    AO

  • 9. Data: 2004-07-04 10:58:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Artur O." <a...@n...wp.pl> wrote in message

    > Wszyscy moi madrzy znajomi maja konta w Lukas Banku.

    A coz takiego wspanialemgo jest w Lukasie? Czy wg. klucza posiadania konta w
    okreslonym banku dzielisz znajomych na madrych i glupich? ;)

    > Gdzie indziej maja konta tylko ci ktorzy korzystaja z kont w bankach w
    jakis
    > sposob zwiazanych z ich pracodawcami i maja korzystniejsze warunki niz
    > przecietny klient.

    Mam rachunek w banku nie zwiazanym z moim pracowadca, choc moj pracowadca
    daje mozliwosc zalozenia rachunku na bardzo praferencyjnych warunkach w
    pewnym banku. Nie widze w tym nic dziwnego, ze kazdy wybiera
    najkorzystniejsza dla niego oferte.

    Maciej