  • 1. Data: 2008-09-18 05:28:46
    Temat: raport z płatności - w USA lepiej mBank niż Citibank
    Od: plusz <p...@g...com>

    Citibank - Visa
    05.09 - 2,5613 PLN/USD
    09.09 - 2,5717 PLN/USD
    11.09 - 2,4897 PLN/USD
    15.09 - 2,4919 PLN/USD

    mBank - Visa
    11.09 - 2,4502 PLN/USD (3,4007 PLN/EUR)
    12.09 - 2,4505 PLN/USD (3,4009 PLN/EUR)

    kurs NBP:
    09.09 - 2.4513
    11.09 - 2.4505
    15.09 - 2.3591

    Ciekawe jest, że Citi liczony bezpośrednio z USD na PLN, a mBank
    przelicza najpierw na EUR a później an USD.
    I tak bardziej opłaca się mBank :)

    Dla mnie najlepszą opcją była karta dolarowa WBK. Kupowałem wcześniej
    dolary po 2.03-2.18.

    --
    plusz

  • 2. Data: 2008-09-18 05:30:07
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 18 Wrz, 07:28, plusz <p...@g...com> wrote:
    > Citibank - Visa

    i jeszcze Visa Electron Inteligo

    13.09 - 2,4492

    --
    plusz

  • 3. Data: 2008-09-18 05:58:19
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 17 Sep 2008 22:28:46 -0700, plusz napisał(a):

    > Citibank - Visa
    > 05.09 - 2,5613 PLN/USD
    > 09.09 - 2,5717 PLN/USD
    > 11.09 - 2,4897 PLN/USD
    > 15.09 - 2,4919 PLN/USD
    >

    > mBank - Visa
    > 11.09 - 2,4502 PLN/USD (3,4007 PLN/EUR) 12.09 - 2,4505 PLN/USD
    > (3,4009 PLN/EUR)

    Zaglądnąć wystarczy do archiwum grupy żeby się szybko przekonać, że kartą
    Citi opłaca się płacić tylko w PLN (no chyba, że przy jakiś super
    platynach do kwadratu jest lepiej). Jeżeli chcesz mieć najlepsze kursy to
    załóż sobie konto oszczędzające w Polbanku. Dostaniesz do niego Vise
    Electron, którą możesz płacić przez www i jedne z najlepszych kursów
    aktualnie w pl (przeliczenie idzie bezpośrednio z danej waluty na PLN i
    jest często lepsze niż średnie kursy z NBP).

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-09-18 06:08:09
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > aktualnie w pl (przeliczenie idzie bezpośrednio z danej waluty na PLN i
    > jest często lepsze niż średnie kursy z NBP).

    no to chyba wszystko w tym temacie....

    nie placimy kartami Citi w walutach innych niz PLN, a karty Polbanku mają
    ostatnio najlepsze przeliczniki ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS