  • 1. Data: 2012-02-10 10:25:57
    Temat: reakcje na nową belkę?
    Od: maruda <m...@n...com>

    Zauważcie, że takie 6% na IB-owej "stabilnej" 3M z belką jest i tak
    lepsze, niż jakieś nędzne 4.4% na coponiektórych antybelkowych, nie
    mówiąc już o żałosnym 4% w mB na TWZ.

    Pora przestać reagować podnieceniem na słowa "kapitalizacja dzienna" :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2012-02-10 11:19:14
    Temat: Re: reakcje na nową belkę?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > już o żałosnym 4% w mB na TWZ.
    >
    > Pora przestać reagować podnieceniem na słowa "kapitalizacja dzienna" :)

    W swietle nowej belkowosci kapitalizacja dzienna
    w wiekszosci przypadkow pojdzie niestety do piachu

  • 3. Data: 2012-02-10 11:27:41
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > W swietle nowej belkowosci kapitalizacja dzienna
    > w wiekszosci przypadkow pojdzie niestety do piachu

    Bezbelkowosc jeszcze do konca marca na kontach oszczednosciowych, gdzie
    banki nie wycofaly lub nie zmienily kapitalizacji na miesieczna. Takze z
    tradycyjnymi lokatami nie ma sie co spieszyc przed kwietniem

  • 4. Data: 2012-02-10 12:58:17
    Temat: Re: reakcje na now? belk??
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2012-02-10 12:27, Krzysztof pisze:
    > Bezbelkowosc jeszcze do konca marca na kontach oszczednosciowych, gdzie
    > banki nie wycofaly lub nie zmienily kapitalizacji na miesieczna. Takze z
    > tradycyjnymi lokatami nie ma sie co spieszyc przed kwietniem

    Niekoniecznie... 7% w FM daje 5,67% netto, a trudno jest znaleźć KO z
    takim oprocentowaniem. Ja mam w CA 4,05% bez belki, więc wolę już
    tradycyjną lokatę. I spieszyć się trzeba, bo nie wiadomo jak długo FM
    utrzyma taki %.

  • 5. Data: 2012-02-10 12:59:49
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2012-02-10 12:19, Waldek pisze:

    > W swietle nowej belkowosci kapitalizacja dzienna
    > w wiekszosci przypadkow pojdzie niestety do piachu

    Niestety, bo ta funkcjonalność mogłaby pozostać według mnie. Raz, że
    widać wtedy konkretnie jak bank dolicza %, po drugie efektywne
    oprocentowanie nieco rośnie.

  • 6. Data: 2012-02-10 13:25:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Szymon" <...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Niestety, bo ta funkcjonalność mogłaby pozostać według mnie. Raz, że widać
    > wtedy konkretnie jak bank dolicza %, po drugie efektywne oprocentowanie
    > nieco rośnie.

    ... lub efektywnie spada, ze względu na zaokrąglenia. Ja jak najbardziej
    jestem za dzienna kapitalizacją, choć to nie tylko zalety. Idealnie byłoby
    gdyby sposób kapitalizacji był parametrem wybieranym przez klienta, tzn. aby
    mógł sobie wybrać albo rachunek z kapitalizacją dzienną albo z miesięczną,
    przy czym mógłby naturalnie posiadać dwa konta jednocześnie, jedno takie a
    drugie siakie.

  • 7. Data: 2012-02-10 14:56:59
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 10 Lut, 11:25, maruda <m...@n...com> wrote:

    > Pora przestać reagować podnieceniem na słowa "kapitalizacja dzienna" :)

    może pseudolokaty gdzie zamiast % dostaje się punkty w programie
    lojalnościowym a oprocentowanie 0,1%?

    (potem można stworzyć wiele sposobów na wykorzystywanie tych punktów,
    od obniżania oprocentowania kredytów zaczynając)

  • 8. Data: 2012-02-10 15:13:28
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-10 15:56, Krzysiek pisze:

> [...]
    >
    > (potem można stworzyć wiele sposobów na wykorzystywanie tych punktów,
    > od obniżania oprocentowania kredytów zaczynając)

    I stworzyć systemy handlu tymi punktami?
    :)
    ... bo zazwyczaj ci, których interesują lokaty, nie są zainteresowani
    kredytami :)

    Chyba, że ktoś znalazł taką perełkę "wziąć kredyt, wpłacić na lokatę i
    zarobić na tym"

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 9. Data: 2012-02-10 15:29:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-10, maruda <m...@n...com> wrote:

    [...]

    > Chyba, że ktoś znalazł taką perełkę "wziąć kredyt, wpłacić na lokatę i
    > zarobić na tym"

    Ja tak od ~ roku robię. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2012-02-10 15:39:49
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2012-02-10 14:25, MarekZ pisze:

    > ... lub efektywnie spada, ze względu na zaokrąglenia.

    W zaobserwowanych u mnie produktach zawsze rosło.