  • 1. Data: 2009-08-08 11:24:57
    Temat: recepta
    Od: k...@o...pl

    moim zdaniem, jeśli się zaciąga karty kredytowe
    warto mieć ich kilka w tym jedną, z najniższym
    oprocentowaniem przeznaczoną na awaryjne sytuacje

    braknie 500zł do GP, wyciągamy z bankomatu (albo
    przelewamy z netu) 500zł i spłacamy dużą kwotę GP

    bo lepiej aby odsetki biły od 500zł niż od niespłaconego
    zadłuzenia na powiedzmy 20.000zł

    ja mam tę metodę, że zadłużenie na kartach odpowiada
    moim kilkumiesięcznym dochodom netto, a dostępny limit
    jest 3x wyższy.

    I kiedyś przestuj w DG żyłem 3 miesiące na kredyt bez
    dnia zaległości a miałem możliwość żyć tak 9-12 miesiecy.

    To jest mój plan awaryjny.
    Nie jestem janem w i nie wygłaszam extra mądrości
    po prostu podpowiadam skuteczne rozwiązanie które
    u mnie sie sprawdziło.

  • 2. Data: 2009-08-08 11:28:50
    Temat: Re: recepta
    Od: k...@o...pl

    sorry źle podpięty post,
    miał być odpowiedzią w wątku dot. tego
    że człowiek zaciągający zobowiązania
    powinien mieć plan awaryjny na spłacanie
    zobowiązań w razie utraty pracy lub dochodów

    moja recepta: gigantyczne limity
    wykorzystywane tylko w połowie.

  • 3. Data: 2009-08-08 14:49:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@o...pl wrote:

    > moja recepta: gigantyczne limity
    > wykorzystywane tylko w połowie.

    ja mam jeszcze lepszą receptę.

    jak nie masz kasy to jej nie wydawaj.

  • 4. Data: 2009-08-08 14:57:13
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Sie, 16:49, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > jak nie masz kasy to jej nie wydawaj.

    Wiciu, nigdy nie brałeś kredytu ?

  • 5. Data: 2009-08-08 15:02:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szczurwa wrote:

    > Wiciu, nigdy nie brałeś kredytu ?

    tak, pożyczyłem kiedyś 5 zł od sąsiadki.

  • 6. Data: 2009-08-08 15:03:33
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Sie, 17:02, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > tak, pożyczyłem kiedyś 5 zł od sąsiadki.

    Na gębę czy chciała weksel ?

  • 7. Data: 2009-08-08 15:36:27
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Sie, 11:02, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > tak, pożyczyłem kiedyś 5 zł od sąsiadki.

    Pogratulowac wygranej w lotto / majetnej malzonki / zamoznych
    rodzicow!
    Bo ktos musial placic za dach nad Twoja glowa, ZANIM oczywiscie
    zarobiles ten pierwszy milion.

    Niestety, nie wszyscy tak maja. Stad koniecznosc kredytow.

  • 8. Data: 2009-08-08 15:52:02
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Niestety, nie wszyscy tak maja. Stad koniecznosc kredytow.

    Nie każdemu się udaje osiągnąć sukces. Ktoś wygra, ktoś przegra. Czy każdy
    musi , może być bogaty? Niektórzy wegetują, zabijają się. Wielu ludzi trapią
    różnorakie choróbska.
    A sporty ekstremalne. Niedawno himalaista zginął w Tatrach...
    Kredyt i problemy z nim to jedna z ludzkich czynności. Jest ryzyko, jest
    zabawa.

  • 9. Data: 2009-08-08 15:56:31
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Sie, 11:52, "u" <u...@w...yz> wrote:

    > A sporty ekstremalne. Niedawno himalaista zginął w Tatrach...

    No ba, gdyby taternik zginal w Himalajach to calkowicie zmieniloby
    postac rzeczy...

  • 10. Data: 2009-08-08 16:00:07

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >No ba, gdyby taternik zginal w Himalajach to calkowicie zmieniloby
    >postac rzeczy...

    Przytoczyłem to jako przykład człowieka doświadczonego, zabezpieczonego,
    któremu tym razem nie udało się.
    http://www.dziennik.com/news/polska/3653