  • 1. Data: 2005-01-08 07:56:15
    Temat: reklamacja karty kredytowej, nietypowy problem, pomocy :)
    Od: "Jan Kowalski" <j...@k...pl>

    Witam!

    Kupilem jakis czas temu moją kartą Visa Classic za pomocą internetu pakiet
    do analizy technicznej firmy ablesys (eASCTrend PODOBNO jeden z najlepszych
    wskaznikow gieldowych oferuja, ale o tym dalej), wszstko ok, dostalem
    mozliwosc sciagniecia oprogramowania, co też uczyniłem. Po pobraniu
    oprogramowania okazało się, że ... uwaga: PROGRAM WYMAGA DODATKOWO
    DODATKOWEGO, PŁATNEGO "DATA SOURCE" czyli jednym slowem program mam,
    wszystko pieknie ale jest on niezdatny do użytku, bo nie ma skąd pobierać
    danych. Dodatkowo informacja o tym nie widnieje absolutnie NIGDZIE. Moim
    pierwszym krokiem byla oczywiscie interwencja u producenta oprogramowania
    zeby anulowali mi licencje i zwrócili płatność. Licencje anulowali a kasy
    nie zwrócili pieniędzy ponieważ jak to określili 'eASCTrend software is
    non-refundable'. Ok, kolejnym krokiem bylo udanie się do banku, ponieważ
    karta jest ubezpieczona, ale okazalo się że 'nie możemy panu pomóc
    ubezpieczenie tego nie obejmuje'. Czy możecie mi jakoś pomóc? Czy kasa jest
    możliwa do odzyskania? Dodam że nie chodzi o małą sumkę bo o 600 złotych.

    Pozdrawiam, i dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2005-01-08 09:33:00
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 8 Jan 2005 08:56:15 +0100, Jan Kowalski naskrobał(a):

> [...]
    > możliwa do odzyskania? Dodam że nie chodzi o małą sumkę bo o 600 złotych.

    Jeżeli transakcja na terenie RP to reklamować u sprzedawcy na podstawie
    niezgodności z umową. Jeżeli transakcja przez internet z podmiotem
    gospodarczym to możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny do 10 dni.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-01-08 09:48:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Sebol napisał(a):

    > Jeżeli transakcja na terenie RP to reklamować u sprzedawcy na podstawie
    > niezgodności z umową. Jeżeli transakcja przez internet z podmiotem
    > gospodarczym to możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny do 10 dni.

    I Polak by mu napisał, że "eASCTrend software is non-refundable" ?
    :-)

  • 4. Data: 2005-01-08 16:01:49
    Od: "manhattan" <m...@l...home.plussuu_nnntooo>

    "Jan Kowalski" <j...@k...pl> napisał(a):
> [...]

    > jest
    > możliwa do odzyskania? Dodam że nie chodzi o małą sumkę bo o 600 złotych.

    Idziesz do banku i mowisz ze nie robiles tej transakcji, i robia chargeback
    do ciebie na konto

  • 5. Data: 2005-01-08 21:36:15
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik manhattan napisał:

    > Idziesz do banku i mowisz ze nie robiles tej transakcji, i robia chargeback
    > do ciebie na konto

    Szczegolnie jak po transakcji jeszcze z nimi korespondowal. Stazujesz w
    prokuraturze i chcesz sie wykazac?

    Byc moze da sie to zalatwic przez reklamacje transakcji w Visie.
    Zglaszasz, ze towar niezgodny z umowa i niech VISA sie martwi. Cos
    a'propos zwrotu kasy za bilety po upadku AirPolonii.

    Bartol