  • 1. Data: 2005-09-06 12:34:44
    Temat: revolving credit
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    czy ktorys z polskich bankow oferuje usluge "revolving credit"
    na karcie kredytowej?
    chodzi mi o sytuacje kiedy bank zwraca np. 1% wykorzystanego kredytu.

    Marcin

  • 2. Data: 2005-09-06 20:42:20
    Temat: Re: revolving credit
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Jackowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktorys z polskich bankow oferuje usluge "revolving credit"
    > na karcie kredytowej?
    > chodzi mi o sytuacje kiedy bank zwraca np. 1% wykorzystanego kredytu.
    >
    > Marcin

    To dwie różne sprawy. Revolving credit to "przechodni" kredyt w karcie
    (czyli po prostu kredytówka, w odróżnieniu od charge, gdzie musisz spłacić
    zadłużenie, bez możliwości jego przejścia na kolejny okres). Jeśli chodzi o
    drugą rzecz to w Polsce dla niektórych kart robi to Millennium. O innych nie
    słyszałem.

  • 3. Data: 2005-09-07 11:39:52
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

> [...]
    > drugą rzecz to w Polsce dla niektórych kart robi to Millennium. O innych

    ok, takie pojecie dostalem jako mniej wiecej tlumaczenie uslugi francuskiego
    EGGa:

    1% de vos achats remboursé directement sur votre compte bancaire
    Votre Carte Verte Oney vous reverse 1% sur tous vos achats. Si vous dépensez
    en moyenne 500 ? par mois, vous toucherez un total de 60 ? pour l'année
    crédité sur votre compte courant.

    od znajomego francuza...
    ciekawilo mnie, czy ktorys z polskich bankow ma podobna oferte

    Marcin