  • 1. Data: 2011-01-24 19:31:24
    Temat: rezygnacja z karty mbank
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    Witam!
    Czy wybor zgubienie karty pociaga za soba (visa classic) automatyczne
    wyslanei nowej z pobraniem oplaty w mBanku czy nie ?
    Zniknela opcja rezygnacja z karty (poprzednio taka byla) i nie wiem czy
    nie ma w pozostalych haczyka. A chce kartę zastrzec by nie kusilo.

    Pozdrawiam
    p.

  • 2. Data: 2011-01-24 20:06:12
    Temat: Re: rezygnacja z karty mbank
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 24 Jan 2011 20:31:24 +0100, Kotlet wrote:

    > Czy wybor zgubienie karty pociaga za soba (visa classic) automatyczne
    > wyslanei nowej z pobraniem oplaty w mBanku czy nie ?

    Nie przyślą nowej karty, póki nie zażądasz.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 3. Data: 2011-01-24 20:27:29
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2011-01-24 21:06, Olgierd pisze:

    > Nie przyślą nowej karty, póki nie zażądasz.

    to po co wywalili opcje rezygnacji ?

  • 4. Data: 2011-01-24 20:58:04
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-01-24 21:27, Kotlet pisze:

    > to po co wywalili opcje rezygnacji ?

    Żebyś musiał wysłuchać konsultanta miauczącego o nierezygnowanie z karty.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-01-24 20:59:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 24 Jan 2011 21:58:04 +0100, Piotr wrote:

    > Żebyś musiał wysłuchać konsultanta miauczącego o nierezygnowanie z
    > karty.

    Nie ma najmniejszej potrzeby dzwonić. Zastrzegasz kartę w systemie, nie
    zamawiasz nowej i masz problem z głowy.

  • 6. Data: 2011-01-24 21:22:30
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-01-24 21:59, Olgierd pisze:

    > Nie ma najmniejszej potrzeby dzwonić. Zastrzegasz kartę w systemie, nie
    > zamawiasz nowej i masz problem z głowy.

    Przy całkowitej rezygnacji z karty? Jak pozbywałem się mBankowej
    kredytówki procedura wyglądała tak:
    - telefon na infolinie i dyspozycja rezygnacji. Tu jeszcze szybko i
    sprawnie, przyjmują dyspozycje i informują że w ciągu dwóch dni mają się
    skontaktować i przysłać formularz który należy podpisać i odesłać.
    - po dwóch dniach telefon od wcześniej wspomnianego konsultanta, który
    nachalnie żebrze o zostawienie karty. Dopiero bardzo zdecydowana odmowa
    kończy rozmowę i niedługo potem na maila trafia wypełniony dokument
    wypowiedzenia umowy KK do wydrukowania.
    - wydrukowałem, podpisałem, wysłałem pocztą i ... czekam
    - w systemie karta ciągle aktywna, więc gdzieś po miesiącu dzwonię do
    mBanku, coś bajerują że może problemy z pocztą i pismo jeszcze nie
    dotarło do nich, ale wkrótce po telefonie karta zmienia status na
    zastrzeżony.
    - po ok. 3 miesiącach KK zniknęła z serwisu transakcyjnego.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-01-24 21:30:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 24 Jan 2011 22:22:30 +0100, Piotr wrote:

    > Przy całkowitej rezygnacji z karty? Jak pozbywałem się mBankowej
    > kredytówki procedura wyglądała tak:

    Przy rezygnacji tak, natomiast Ty opisałeś procedurę wypowiedzenia umowy.
    mBank jest inny od innych banków -- pozwala zrezygnować z karty ale nie
    wypowiadać umowy.

  • 8. Data: 2011-01-24 21:42:04
    Od: Łukasz F. Tomczyk <l...@g...pl>

    Dnia 24-01-2011 o 22:30:37 Olgierd <n...@n...problem>
    napisał(a):

    > Przy rezygnacji tak, natomiast Ty opisałeś procedurę wypowiedzenia umowy.
    > mBank jest inny od innych banków -- pozwala zrezygnować z karty ale nie
    > wypowiadać umowy.

    Ale jeśli nie wypowiesz umowy, karta cały czas wisi w BIK i bruździ....

  • 9. Data: 2011-01-24 22:41:42
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 24.01.2011 22:30, Olgierd wrote:

    > Przy rezygnacji tak, natomiast Ty opisałeś procedurę wypowiedzenia umowy.
    > mBank jest inny od innych banków -- pozwala zrezygnować z karty ale nie
    > wypowiadać umowy.

    A jak wtedy z opłatami za kartę?

  • 10. Data: 2011-01-25 06:23:33
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 24 Sty, 22:42, Łukasz F. Tomczyk <l...@g...pl> wrote:

    > Ale jeśli nie wypowiesz umowy, karta cały czas wisi w BIK i bruździ....

    Nie w BRE, ja zamykalem tylko przez odklikniecie rezycnacji w serwisie
    internetowym i wszystkie mi znikaly z BIKu, w przeciwienstwie do
    dziadowskiego Aliora gdzie karta wisi nawet po zakonczeniu okresu
    umowy.

    MK