  • 1. Data: 2006-03-25 12:13:13
    Temat: rozliczanie z kontrahentami z zagranicy
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    Witam,

    Pewnie te pytanie sie juz pojawialo na grupie i przepraszam ze powtarzam
    temat postu
    kogos innego.
    Chodzi mi o to jak najkorzystniej rozliczac sie z kontarhentami z zagranicy
    (w USD).
    Czy otwierac konto walutowe, ale chyba oplaty za przelwe sa dosc duze, czy
    przez WU ale
    to tez droga usluga czy jakos inaczej.

    Prosze o porady.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-25 17:26:06
    Temat: Re: rozliczanie z kontrahentami z zagranicy
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

> [...]
    | (w USD).
    | Czy otwierac konto walutowe, ale chyba oplaty za przelwe sa dosc duze, czy

    Skoro to dzialalnosc gospodarcza, to jakie masz inne wyjscie? jeśli to
    sporadyczna płatnośc, można zrobic przelew bez otwierania konta w PEKAO SA.
    A jeśli sie trafiaja częściej - trzeba otworzyc rachunek, niekoniecznie
    walutowy? ktory ma funkcje przelewów zagranicznych.

    Wojtek

  • 3. Data: 2006-03-26 13:20:03
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

> [...]
    > A jeśli sie trafiaja częściej - trzeba otworzyc rachunek, niekoniecznie
    > walutowy? ktory ma funkcje przelewów zagranicznych.

    Ale chyba za kazdy przelew zagranice trzeba slono placic, Prawda?

  • 4. Data: 2006-03-26 18:18:30
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Ale chyba za kazdy przelew zagranice trzeba slono placic, Prawda?

    Niestety nic nie ma za darmo. Opłata za przelew zależy od kwoty przelewu.
    Opłaty za przelew zagrabaniczny w " moim " banku zaczynają się od 20 zeta.

  • 5. Data: 2006-03-26 19:00:39
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

    | Ale chyba za kazdy przelew zagranice trzeba slono placic, Prawda?

    Jak większośc usług na świecie, bankowe też kosztują. Na szczeście? te
    usługi mają dość różniące się ceny w poszczególnych bankach. Trzeba zrobic
    dla siebie matryce cen za prowadzenie rachunku, koszty przelewów, koszty
    wpłat/wypłat gotówkowych, a także KURSY walut. I z tej matrycy wynika, co
    może byc dla Twojego konkretnego przypadku opłacalne.

    Wojtek