  • 1. Data: 2004-10-27 20:49:21
    Temat: skrytki bankowe
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    OK, a teraz coś z zupełnie innej beczki.

    Będę wdzięczny za wszelkie dane dotyczące banków, które prowadzą takową
    usługę i cenników za tąż. Strony internetowe, zawierające takie
    informacje, mile widziane, bo googiel wypluwa mi jakieś curiosa.
    Dla uproszczenia - idzie o skrzynki o rozmiarze co najmniej 15x25x35
    (wysokość, szerokość, długość).
    I jeszcze jedno, BPH mnie nie interesuje. Tam właśnie mam takową
    skrzynkę i może już więcej nie chcę.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 2. Data: 2004-10-27 23:45:32
    Temat: Re: skrytki bankowe
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacje, mile widziane, bo googiel wypluwa mi jakieś curiosa.
    > Dla uproszczenia - idzie o skrzynki o rozmiarze co najmniej 15x25x35

    kiedys bylo w gazecie ale nie pamietam jakiej, ale chyba cos tam bylo ze
    Kredyt Bank ma najmniejsze oplaty, moze to byl Profit ale dawno temu, bylo
    podsumowanie oplat za skrytki. Moze bylo 2,5zł za dzien, cos mi swita ale
    nie pamietam, jak sobie przypomne to dam znac.

  • 3. Data: 2004-10-28 07:23:58
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 27 Oct 2004 22:49:21 +0200, yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    napisał:

    > OK, a teraz coś z zupełnie innej beczki.
    >
    > Będę wdzięczny za wszelkie dane dotyczące banków, które prowadzą takową
    > usługę i cenników za tąż.

    BZWBK - piszę na podstawie o/Kielce

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 4. Data: 2004-10-28 07:44:55
    Od: "tw" <t...@N...op.pl>

    PKO BP przy ul. Wielopole w Krakowie ma skrytki roznych wielkosci. Cen nie
    znam.

    T.

  • 5. Data: 2004-10-28 12:24:20
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-28 01:45, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    następuje:

    Z góry dziękuję :-)

  • 6. Data: 2004-10-28 13:01:18
    Od: Janusz <s...@i...pl>

    On Wed, 27 Oct 2004 22:49:21 +0200, yayco
    <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:

> [...]
    >(wysokość, szerokość, długość).
    >I jeszcze jedno, BPH mnie nie interesuje. Tam właśnie mam takową

    Pekao SA ma coś takiego w niektórych oddziałach. Opłata roczna w
    okolicach 250 PLN.

  • 7. Data: 2004-10-28 15:57:52
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    GBG 20 zł za m/c 200 zł rocznie za skrytki 8x31x37 i 12x31x37 cm
    24/ za mc 240 zł rocznie za 16x31x37 i 22x31x37

    pozd
    Adam

    --
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    +++++++++++++

  • 8. Data: 2004-10-28 16:04:12
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-28 17:57, kiedy Adam S. napisał(a) co
    następuje:
    > GBG 20 zł za m/c 200 zł rocznie za skrytki 8x31x37 i 12x31x37 cm
    > 24/ za mc 240 zł rocznie za 16x31x37 i 22x31x37

    To wygląda całkiem interesująco, dziękuję. Ciekawe tylko, czy nie
    wyrównają cen do BPH?

  • 9. Data: 2004-10-28 20:05:05
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > To wygląda całkiem interesująco, dziękuję. Ciekawe tylko, czy nie
    > wyrównają cen do BPH?

    Niekoniecznie przecież teraz to będzie Getin Bank

    pozd
    Adam

    --