  • 1. Data: 2011-12-20 11:33:24
    Temat: skup franków francuskich
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Znalazłem kilkaset zapomnianych franków francuskich z czasów sprzed wymiany
    ich na Euro.
    Czy jakas instytucja w Warszawie prowadzi jeszcze ich skup/wymianę?

  • 2. Data: 2011-12-20 12:45:55
    Temat: Re: skup franków francuskich
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 20.12.2011 12:33, p 47 wrote:
    > Znalazłem kilkaset zapomnianych franków francuskich z czasów sprzed
    > wymiany ich na Euro.
    > Czy jakas instytucja w Warszawie prowadzi jeszcze ich skup/wymianę?

    BTW musisz sie spieszyc - masz czas do ~lutego 2012!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2011-12-20 22:14:00
    Od: gupek <g...@g...pl>

    W dniu 2011-12-20 12:33, p 47 pisze:
    > Znalazłem kilkaset zapomnianych franków francuskich z czasów sprzed
    > wymiany ich na Euro.
    > Czy jakas instytucja w Warszawie prowadzi jeszcze ich skup/wymianę?

    najlepiej pewnie byloby dac jakiemus znajomemu jadacemu do francji

    tam pewnie duzo latwiej wymienic w bankach...

  • 4. Data: 2011-12-20 22:32:53
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości

    > BTW musisz sie spieszyc - masz czas do ~lutego 2012!

    No ja tez znalazlem 100-we w FRF
    zagoglalem i znalazlem tylko info
    ze wymienic mozna Banknoty: do 17 lutego 2012 r.
    ale gdzie ? i za jaka prowizje ?
    kurs chyba zostal ustawiony na sztywno ~6,5F / 1E

  • 5. Data: 2011-12-20 22:39:33
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Kiedyś zaraz po wprowadzeniu Euro wymieniali w NBP,- teraz wg ich informacji
    takich działań nie prowadzą. Zadzwoniłem do Societe Generale,- też nie sa
    zainteresowani.
    Co gorsza znalazłem też trochę innych walut sprzed Euro..musiałbym tour po
    Europie zrobić
    :-(