  • 1. Data: 2012-03-13 21:49:03
    Temat: słabość GPW?
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    czy to reakcja na weto do polityki klimatycznej
    czy reakcja na spodziewany klaps za to weto?
    ;-)

  • 2. Data: 2012-03-25 00:46:43
    Temat: Re: słabość GPW?
    Od: Karol Pemilski <b...@g...pl>

    Patrzac na wykresy - http://www.gpw.pieniadz.pl/ - wszystko idzie w
    dobrą stronę! :)

    Karol - http://www.pieniadz.pl

  • 3. Data: 2012-03-25 08:26:10
    Temat: Re: słaboœć GPW?
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Karol Pemilski <b...@g...pl> napisał(a):

    > Patrzac na wykresy - http://www.gpw.pieniadz.pl/ - wszystko idzie w
    > dobrą stronę! :)
    >
    > Karol - http://www.pieniadz.pl

    W końcu dzieje się to o czym pisałem w 2010

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/browse
    _thread/thread/5a31fc978a
    a71e3f/950c055b6e1ac1b2

    http://grupy-dyskusyjne.money.pl/ofe;sie;koncza,wate
    k,930923.html

    --
    Jan Werbiński

  • 4. Data: 2012-03-25 11:00:34
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Jan Werbinski wrote:

    > W końcu dzieje się to o czym pisałem w 2010

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/browse
    _thread/thread/5a31fc978a
    > a71e3f/950c055b6e1ac1b2

    OFE nie kupują akcji? Słaba GPW? Same plusy, bo my sami możemy taniej
    kupować. W razie dłuższej światowej hossy dorównamy do szeregu, kapitał się
    znajdzie...

    --
    ichi

  • 5. Data: 2012-03-25 11:08:03
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Werbinski wrote:

    > W końcu dzieje się to o czym pisałem w 2010

> [...]
    Jaka jest struktura obrotu na gpw? Jaka część handlu na gpw robią ofe?
    Przyjmij nawet, że 100% instytucji polskich na gpw to ofe. Choć to nie jest
    prawda. Jak popatrzysz na te dane to Twoja teza kiepsko wygląda.

  • 6. Data: 2012-03-26 22:20:28
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ichi <a...@d...gh> napisał(a):

> [...]
    > >

    > OFE nie kupują akcji? Słaba GPW? Same plusy, bo my sami możemy taniej
    > kupować. W razie dłuższej światowej hossy dorównamy do szeregu, kapitał s

    Myślę tak jak Ty. Też lubię kupować na wyprzedaży. Ostatnio nie ma dnia,
    żebym czegoś nie kupił.

  • 7. Data: 2012-03-26 22:42:43
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    jest
    > prawda. Jak popatrzysz na te dane to Twoja teza kiepsko wygląda.

    Obrót w dobrych czasach to miliard, a w gorszych pół.
    Chodzi tutaj o to, że te 233 miliardy kiedy były gromadzone robiły dodatnią
    odchyłkę na rynku. To był stały dopływ znacznego kapitału. Żeby zrobić
    odchyłkę nie trzeba miliarda, ale wystarczy kilkadziesiąt milionów na
    tydzień.

    ZUS przekazywał >200 mln tygodniowo do OFE. Teraz to się nie tylko nie
    będzie przekazywał, ale sprzedawał te aktywa. Będzie stały odpływ i odchyłka
    ujemna.

    Jeszcze gorsze jest to, że ja i inni o tym wiemy i wstrzymujemy się z
    większymi zakupami licząc na idiotyczne decyzje polityków i dalsze
    wyprzedaże.

    Risk off.

  • 8. Data: 2012-03-27 09:35:27
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Werbinski wrote:

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/browse
    _thread/thread/5a31fc978a

    > jest
    >
    > Obrót w dobrych czasach to miliard, a w gorszych pół.

    Od niejakiego czasu obrót jest inaczej liczony nowy = stary /2

> [...]
    > zrobić odchyłkę nie trzeba miliarda, ale wystarczy kilkadziesiąt milionów

    Z tych miliardów to ile szło na akcje, a ile na obligacje?

    > ZUS przekazywał >200 mln tygodniowo do OFE. Teraz to się nie tylko nie
    > będzie przekazywał, ale sprzedawał te aktywa. Będzie stały odpływ i
    > odchyłka ujemna.

    ZUS tylko przekazuje pieniądze do OFE, a OFE kupuje i sprzedaje. Myślę, ze z
    rozpędu tak Ci się napisało. Znasz bilans przekazów na rynek akcji robiony
    przez OFE? Jest ujemny czy dodatni? Wiesz to czy tylko myślisz, że wiesz?
    Dane są ogólnie dostępne.

    > Jeszcze gorsze jest to, że ja i inni o tym wiemy i wstrzymujemy się z
    > większymi zakupami licząc na idiotyczne decyzje polityków i dalsze
    > wyprzedaże.

    Ja się nie wstrzymuję. A przepływów z OFE na rynek akcji nie biorę wcale pod
    uwagę. Wniosek mam taki. Ja nie jestem Inny. Jak Ty rozpoznajesz Innych i
    ilu ich jest? Słyszałem, że w Europie Inni są zieloni. W Ameryce Północnej
    podobno byli czerwoni i prawie wszystkich wystrzelano. Hitler mówił, że Inni
    są obrzezani i tez większość zabił. Pewnie ci co zostali tak mieszają.

  • 9. Data: 2012-03-27 11:50:36
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/browse
    _thread/thread/5a31fc978a

    > Od niejakiego czasu obrót jest inaczej liczony nowy = stary /2

    > Z tych miliardów to ile szło na akcje, a ile na obligacje?

    Nie wiem. Chętnie się dowiem.

> [...]
    > przez OFE? Jest ujemny czy dodatni? Wiesz to czy tylko myślisz, że wiesz?

    Kiedyś o tym czytałem, ale obecnego bilansu nie znam. Po prostu mi się
    wydaje, że tak jest. Jeżeli jest inaczej, to chętnie poczytam linki które
    podasz.

> [...]
    Inni
    > są obrzezani i tez większość zabił. Pewnie ci co zostali tak mieszają.

    To co mówię o innych, to moja spekulacja co do tego jak myślą inni. Inni w
    kontekście mojej wypowiedzi, to wszyscy przedstawiciele mojego gatunku
    oprócz mnie. To przecież proste. Wg tej definicji Ty też jesteś inny, bo nie
    jesteś mną.

  • 10. Data: 2012-03-27 12:09:26
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Werbinski wrote:

> [...]
    > kontekście mojej wypowiedzi, to wszyscy przedstawiciele mojego gatunku
    > oprócz mnie. To przecież proste. Wg tej definicji Ty też jesteś inny, bo

    Ja nie mam wiedzy na ten temat. W związku z tym nie prezentuje swojej
    kategorycznej opinii. Ty przedstawiłeś jakąś rzeczywistość bardzo
    zdecydowanie. Tak napisałeś jakbyś znał dokładne przyczyny i tłumaczył nimi
    ogólnie obserwowane skutki. Teraz piszesz, że to tylko przypuszczenia. No to
    wiem na czym stoimy. Jesteś tak samo głupi w tej sprawie jak ja. Różnimy się
    tym, że ja się z tym nie afiszuję.